رانندگان اتوبوس در لندن که خواهان افزایش حقوق خود در جریان برگزاری بازیهای المپیک هستند قصد دارند جمعه این هفته اعتصاب کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ، اتحادیه صنفی رانندگان اتوبوس شهر لندن اعلام کرد رانندگان اتوبوس در اعتراض به حجم سنگین کار خود به هنگام برگزاری بازیهای المپیک و ثابت ماندن حقوقشان در طول این مدت قصد دارند بیست و دوم ژوئن ، دوم تیرماه ، اعتصاب کنند و در صورت بی توجهی مسئولان ممکن است در ایام برگزاری این بازیها نیز دست از کار بکشند.
این اتحادیه اعلام کرد رانندگان به علت حجم بالای کار در ایام برگزاری المپیک که از بیست و هفتم ژوئیه آغاز می شود خواهان دریافت پاداش 500 پوندی ،‌ 780 دلاری ، هستند.
برپایی هرگونه اعتصابی در طول برگزاری بازیهای المپیک دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس را که وعده داده است سامانه حمل و نقل لندن پاسخگوی دهها هزار گردشگر به این شهر خواهد بود برآشفته خواهد کرد.
چنانچه با 20 اپراتور خصوصی گرداننده ناوگان اتوبوسرانی لندن توافقی در این زمینه حاصل نشود اعتصاب آخر هفته رانندگان اتوبوس بیش از شش میلیون مسافری را که برای جابجایی خود از اتوبوس استفاده می کنند با مشکلی جدی مواجه خواهد کرد.
اعتصاب روز جمعه نخستین اعتصاب سراسری رانندگان اتوبوس در لندن از سال 1982 خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار