سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: اقدامات ضد ايراني مقامات بحريني در جهت تخريب چهره بين المللي جمهوري اسلامي کارساز نيست چرا که آل خليفه درحد و اندازه ايران نبوده و نخواهد بود.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين و قرچک در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به برگزاري کنفرانس امنيت به اصطلاح بين المللي ضد ايراني در بحرين گفت: حکومت مستبد بحرين در حد و اندازه اي نبوده و نيست که بخواهد درخصوص امنيت جمهوري اسلامي ايران نشست برگزار کرده و اظهار نظر کند.

وي تصريح کرد: درحالي که امروزه همه دنيا متوجه پيشرفت هاي علمي، نظامي، فرهنگي و ... جمهوري اسلامي ايران شده اند از کشورمان به عنوان يکي از قدرت هاي جهاني ياد مي کنند بنابراين برگزاري چنين نشست هايي با هزينه هاي گزاف هيچ تأثيري در وجهه جهاني ايران نخواهد گذاشت.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با بيان اينکه اقدامات ضد ايراني بحرين در معادلات سياسي جمهوري اسلامي ايران جايي نخواهد داشت، گفت: برخي از کشورهاي حاشيه خليج فارس در راستاي سياست هاي ديکته شده آمريکا در صدد ايجاد حساسيت و تحريک ايران براي مقابله به مثل هستند تا به اهداف سياسي خود برسند ولي قطعا دچار اشتباه شده اند چرا که جمهوري اسلامي ايران با سنجش درست وضعيت منطقه و جهان بهترين راه را انتخاب خواهد کرد.

گفتني است، مقامات بحريني اقدام به برگزاري کنفرانس به اصطلاح بين المللي کردند که بخش عمده اي از بحث هاي آن به طرح ادعاهاي واهي، غيرمستند و حتي توهين آميز به ايران و ايرانيان اختصاص داشت./گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار