دارنده مدال طلا جهان در رشته وزنه برداري گفت: قرار شد از اين ماه از طريق صندوق حمايت از پيشكسوتان حقوق بگيريم و دوست دارم در ايران مربيگري کنم.

شاهين نصيري نيا در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در سال هاي گذشته عضو صندوق حمايت از پيشكسوتان بودم و حقوق دريافت مي كردم كه حقوقم در يك مقطع زماني قطع شد ولي از اين ماه با پيگيري هاي حسين رضا زاده و كمك بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك حقوق خود دريافت مي كنم.

وي ادامه داد: امروز 27 خرداد به وزارت ورزش رفته بوديم كه قرار شد حقوق خود را دوباره از اين صندوق دريافت كنم.

نصيري نيا در مورد بازگشت خود به ايران گفت: به ايران بازگشتم تا به مربيگري ادامه دهم ولي اولويت نخستم مربيگري در كشورم است كه بايد براي پيشرفت سطح وزنه برداري كشورم به وزنه برداران ايراني خدمت كنم.

وي ادامه داد: چند پيشنهاد خوب از تيم هاي آسيايي و ايراني دارم كه هنوز معلوم نيست كه كدام را انتخاب كنم ولي در آينده نزديك همه چيز مشخص خواهد شد .

نصيري نيا در باره زحمات رضا زاده و مرادي دبير كل كنفدراسيون آسيا تاكيد كرد: خيلي از عزيزان و دوستان براي بازگشت من به ايران زحمت كشيدند كه رضا زاده رئيس فدراسيون وزنه برداري و علي مرادي رئيس سابق فدراسيون وزنه برداري و دبير كل كنفدراسيون آسيا براي من بيشترين زحمت را كشيدند.

وی در مورد ادامه تحصیل در آمریکا اظهار داشت: در دوره های زیادی از کلاس ها و سمینارهای وزنه برداری در آمریکا شرکت کردم و با علم روز ورزش دنیا و وزنه برداری آشنا شدم تا این مطالب و دانش را به جوانان وطن خود انتقال دهم.

قهرمان جهان ادامه داد: تحقیقات گسترده ای را در آمریکا در مورد وزنه برداری روز دنیا و آماده سازی وزنه برداران برای مسابقات بزرگی همچون المپیک و مسابقات جهانی انجام دادم که این موارد به تجربیاتم در این دوره موثر بود.

نصیری نیا در مورد مربی گری در قاره آمریکا تاکید کرد: در سال هایی که دور از ایران و کشورهای قاره آمریکا حضور داشتم در کشورهای آمریکا و مکزیک به مربیگری مشغول بودم و در کنار این امر خطیر یادگیری را هم کنار نگذاشتم.

وی در مورد آموختن علم وزنه برداری به هم وطنشان افزود: هر ایرانی سعی دارد که موفقیت و پیروزی وطن خود را ببیند که من هم از این موضوع جدا نیستم و اولین موقعی که کشورم به علم و تجربه من نیاز داشته باشد با جان و دل در خدمت موفقیت کشورم هستم.

نصیری نیا در مورد بازگشت به ایران در پایان گفت: خیلی خوشحالم که پس از مدت ها به وطن اسلامی خود بازگشتم و هنوز وضعیت مربی گری ام در کشور مشخص نشده است ولی تمام سعی و تلاش برای موفقیت کشورم است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار