به موجب قانون مدیریت خدمات کشوری، همه دستگاه هاي نظام توسعه منبع انسانی سازمانها به هفت نظام، آموزش و یادگیری، مربیگری، مشارکت کار تیمی، جانشین پروری، چرخش شغلی و ارزیابی و عملکرد تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، طاهر موهبتي معاون برنامه ريزي مديريت توسعه و منابع انساني گفت: نیازسنجی آموزشی در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان، ایجاد تمهیداتی برای اجرای آموزش، انتخاب روش یادگیری، محل برگزاری آموزش، مکانیزم ارزشیابی حوزه‌ها و اثربخشی را ازداوطلبانه بودن، همسویی مربی و کارمند، حمایت مدیران ارشد، هماهنگ بودن نیاز کارمند با قابلیتهای مربی و ارتباط متقابل و منطقی ارکان موجود در نظام مربیگری از الزامات نظام مربیگری است. مهمترین فرآیندهای اثربخشی آموزش است.
 
استفاده از اعتبارات استانی و حق‌التحقیق نیز علاوه بر عقد قرارداد در دستور کار رابطین آموزش و پژوهش قرار گیرد.
 
فرآیند یادگیری شامل، تغییر در دانش، تغییر نگرش، تغییر در باور و تغییر در رفتار است که نهایتا موجب ارتقاء مهارت می‌شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار