ماموران پلیس آگاهی خوزستان طی روز گذشته با دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای موفق به شناسایی 23 شاکی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری اداره آگاهی در پی دریافت چندین فقره پرونده کللاهبرداری از شهروندان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات از شاکیان ماموران دریافتند فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی و با ترفند پرداخت تسهیلات بانکی مردم را فریب داده و اقدام به دریافت مبالغی از آنها کرده است.
با چهره نگاری از متهم و انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه وی شناسایی و نامبرده به هویت حسن. م دستگیر شد.
در بازجویی از متهم وی به 23 فقره کلاهبرداری به شیوه فوق اعتراف کرد تمامی مالباختگان شناسایی شدند.

*سه رمال در دام پلیس مشهد گرفتار شدند
شکایت های متعددی مبنی بر کلاهبرداری از طریق رمالی و دعا نویسی در نقاط مختلف شهر مشهد ماموران انتظامی را جهت بررسی موضوع وارد عمل کرد.
در بررسی های اولیه مشخص شد سه نفر رمال در مناطق مختلف شهر به صورت باندی به بهانه حل مسائل و مشکلات مردم مبالغ هنگفتی از آنها دریافت کرده با ترفند اینکه از آینده خبر دارند مردم را فریب داده و اقدام به کلاهبرداری می کنند پس از مدتی کار اطلاعاتی سرانجام این متهمان حین رمالی دستگیر و در بازجویی ها به کلاهبرداری به شیوه فوق از دهها نفر اعتراف کردند.

*کلاهبرداری با ادعای برآورده شدن حاجات
پلیس شهرستان فلاورجان استان اصفهان در تحقیقات خود از فعالیت فردی به نام احمد که با ترفند رمالی و دعا نویسی و ادعای برآورده شدن حاجات از افراد کلاهبرداری می کند محل اختفای وی را شناسایی و او را دستگیر کردند.
این متهم در بازجویی ها ضمن اعتراف صریح به جرم خود به دهها فقره کلاهبرداری از زنان و دختران اعتراف کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار