مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: کتاب شناسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف معرفی واحدهای مختلف این مرکز تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،حجت‌الاسلام علی مولایی با اشاره به گذشت 15 سال از تاسیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: کتاب شناسه این مرکز به منظور معرفی عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران و بخش‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه تهیه می‌شود.

وی تهیه و تدوین این کتاب را موجب آشنایی اقشار مختلف با وظایف و عملکرد بخش‌های مختلف این مرکز برشمرد و افزود: توسعه کمی و کیفی این مراکز تربیت دینی در سطح جامعه از اهم دغدغه‌های مدیران حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی با بیان اینکه 60 درصد از کار تهیه این کتاب به انجام رسیده است، تصریح کرد: با تهیه این کتاب ،مرجعی مورد اتکا در مورد واحدهای سازمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و شرح وظایف آنها در دسترس خواهد بود.

حجت‌الاسلام مولایی از تهیه کتاب دیگری به منظور معرفی مدارس علمیه و واحدهای حوزوی خواهران خبر داد و اظهار داشت: این کتاب مراحل ابتدایی تدوین را طی می‌کند./س

برچسب ها: قم ، تدوین ، کتاب ، حوزه ، خواهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.