دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استیل آذین هم در گذشته کلی ستاره جذب کرد و گفتند کهکشانی است اما در نهایت به کجا رسید؟

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ستاره های زیادی جذب کرده است. استیل آذین هم درگذشته کلی ستاره جذب کرد و گفتند کهکشانی شده اما در نهایت به کجا رسید؟ استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود اما چه نتیجه ای گرفت؟

وی افزود:‌ جذب بازیکن باید با منطق باشد نه اینکه فقط ستاره جذب کنند باید این بازیکنان را مدیریت کرد. جذب بازیکن باید برای رفع نقاط ضعف تیم باشد تا نتیجه بیگرند.

نکيسا اظهار داشت: باید یک تیم روانی خوب با پرسپولیس در این فصل کار کند تا هم انگیزه ایجاد کنند و هم هدف گذاری کنند، پرسپولیس باید بدنسازی خوبی هم داشته باشد چون با این خریدها باید از 2 جام ممکن، در یک جام قهرمان شوند و این تیم باید به فینال آسیا در فصل آینده برسد.

 وي گفت: پرسپولیس اگر می خواهد پرسپولیس شود که مردم دوستش داشت باشند و هواداران کنارش باشند، باید نتیجه بگیرد. البته الان هوادارن واقعی پرسپولیس در استادیوم ها خیلی کم شده اند و روی سکوها ليدها حرف اول را مي زنند و همه دنبال مشهور شدن هستند.

دروازه بان سابق پرسپولیس اظهار داشت: لیدرها عملاً از بازیکن پول می گیرند، آنها حتی سرتمرین هنرمندان هم از من پول خواستند. لیدرها همه جا هستند، در سالن، استادیوم و سر تمرین هستند و در آمد بعضی از آنها از یک فوتبالیست بیشتر است.

وی افزود: برای برخورد با لیدرهایی که پول می خواهند باید به سمت فوتبال علمی و استعداد پروری رفت. باید علمی رفتار کنیم و هر فردی که پست می گیرد، باید تحصیلات آکادمیک داشته باشد نه اینکه فقط بودجه بیاورد.

دروازه بان سابق پرسپوليس گفت: وقتی کسی را به عنوان مدیر عامل یک باشگاه بزرگ می گذارند که در برنامه های تلویزیون و مطبوعات می گوید که اینکاره نیستم و اجازه بدهید که یواش یواش یاد بگیرم، آخر و عاقبت فوتبال ما همین می شود.

نکیسا خاطرنشان کرد: هیچ نظری در مورد پرسپولیس فصل جدید ندارم من فقط نگاه می کنم و هیچ تعصبی به هیچ تیمی ندارم و فقط به تیم ملی به خاطر مملکتم تعصب دارم و دعا می کنم که نتیجه بگیرد چون می دانم در این فوتبال چه اتفاقاتی می افتد، هیچ تعصبی به هیچ تیمی ندارم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
برادر نظر لطفتونه اما پس پس تو آسیا نیست امسال خیلی ببخشید هااااااااااا
آخرین اخبار