مدير كل دفتر مقررات ملي ساختمان گفت: رعايت مقررات ملي ساختمان در ايران با افزايش 30 درصدي امسال به بيش از 90 درصد رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، غلامرضا هوايي مدير كل دفتر مقررات ملي ساختمان در چهارمين همايش مقررات ملي ساختمان با بيان اينكه يادآوري سخنان وزير راه و شهرسازي در سومين همايش مقررات ملي ساختمان ضروري است گفت: برگزاري چنين  همايش هايي كوچك در استان ها، تشويق و اهداي جوايز به پيمانكاران، جوشكاران و ناظران مهندس برتر نقش موثري در رعايت كامل مقررات ملي ساختمان دارد.
وي ادامه داد: امسال نيز همانند سال هاي گذشته سعي شده از برترين ها در حوزه رعايت مقررات ملي ساختمان از جمله بنياد مسكن، سازمان هاي نظام مهندسي استان ها و شهرداري ها تقدير شود.
مدير كل دفتر مقررات ملي ساختمان با اشاره به اينكه در چند سال اخير كيفيت ساخت و سازها افزايش يافته است گفت: در سال جاري رعايت مقررات ملي ساختمان به بيش از 90 درصد رسيده است.
هوايي يادآور شد: در چهار سال گذشته آمار مقررات ملي ساختمان 60 درصد بود كه اين آمار نگران كننده امسال افزايش 40 درصدي يافته است.
وي با اشاره به اينكه مقررات ملي ساختمان از اصول اساسي براي ساخت و ساز به شمار مي رود افزود: اگر ميزان رعايت مقررات ملي ساختمان به 100 درصد برسد همچنان بايد اين ميزان افزايش يابد و به سمت استفاده از تكنولوژي هاي نوين حركت كند.
هوايي با اشاره به رعايت 100 درصدي مقررات ملي ساختمان در تمامي پروژه هاي مسكن مهر گفت: كيفيت ساخت و ساز در پروژه هاي مسكن مهر به دليل نظارت همه جانبه از سوي مهندسان ناظر به بيش از 100 درصد رسيده است.
وي خاطر نشان كرد: كيفيت ساخت و ساز و رعايت مقررات ملي ساختمان در جلسه پروژه هاي مسكن مهر به مراتب بيش از ساخت و ساز در داخل شهرها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار