اولین پیتزا 11 قرون فروخته میشد و الان پیتزا از 2400 تومان تا 3900 است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران مغازه ای پیتزا فروشی که هیچ غذایی غیر از پیتزا سرو نمی شود و شما می‌توانید از 7 نوع پیتزایی كه در منو هست انتخاب کنید. پیشنهاد پیتزا مخلوط و یا پیتزا قارچ.

زمان سفارش دادن از شماره خبری نیست و باید اسم كوچیك گفته شود تا در کاغذی یادداشت شده و بعد از این بلافاصله كالباسی كه داخل فویل گذاشته شده سرو میشود كه باعث تعجب تازه واردان است.

پیش غذا كالباسی است كه از معمولی ترین كالباس های موجود بازارمحسوب میشود و بصورت نامنظم با كارد خورد شده و مهم تر از همه برای پیش غذا هزینه دریافت نمی شود.
در مورد محل نشستن هم باید یاداوری کرد معمولاً مغازه جایی برای نشستن ندارد و شما باید بیرون مغازه منتظر باشید.

پیتزای شما حاضر شده و یك نفر باصدای بلند اسم شما رو صدا كرده و یک پیتزا با نون بسیار نازك و تیكه های بزرگ كالباس و سوسیس و قارچ به همراه سس آویشن که كاملاً پرملات به طوری كه زمان خوردن امکان ریختن باشد.البته نکته مهم این است که از مواد معمولی تشكیل شده است.
افتتاح این مغازه به سال 1340 میرسد که توسط آقا داوود به همراه یک شریك ارمنی بوده است. بعد از گذشت سه سال پیتزا پنتری در خیابان ویلا افتتاح میشود بر خلاف پیتزا داوود، پیتزا پنتری مکانی باكلاس و پر از تجملات بوده محسوب میشده.

آدرس: خیابان حافظ- زیر پل حافظ- کوچه لولاگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار