رئیس کل بانک مرکزی گفت: فرصت خوبی برای ماست که در بریکس بتوانیم با همکاری اعضا، دیدگاه‌های اقتصادی، سیاسی و مالی خود را اجرایی کنیم.

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در چند سال گذشته اتخاذ شد عضویت ایران در بریکس است. بریکس امروزه سهم بسیار بزرگی در مبادلات تجاری، اقتصادی و تعاملات سیاستی دنیا ایفا می‌کند.

رئیس‌کل بانک مرکزی در ادامه اظهار کرد: بخش زیادی از جمعیت جهان امروز عضو بریکس هستند این فرصت خوبی برای ماست که در بریکس بتوانیم دیدگاه‌های اقتصادی، سیاسی و دیدگاه‌های خود در عرصه‌های مالی را با همکاری اعضای بریکس اجرایی کنیم.

فرزین افزود: این پیوند جدیدی که در بین کشور‌ها به وجود آماده است برای کشوری مثل ما که امروزه با تحریم‌ها مواجه است فرصت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به سفر اخیر به روسیه اظهار کرد: در سفر روسیه یکی از محور‌های اساسی مذاکرات ما بحث بریکس بود که امیدواریم پیشرفت‌های خوبی در عرصه همکاری‌های مالی بین ما و کشور‌های عضو بریکس به وجود آید خیلی هم توافقات خوبی کردیم.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۲۱:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
شما در هر نهاد و مجموعه ای عضو باشید کوچکترین سودی برای کشور خواهد داشت چون همه دشمن است الا چین و روسیه و کره شمالی که اتفاقا هر سه کشور کمونیست هستند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۱۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای فرزین، بریکس را رها کن . فکری به حال این تورم و ریال ایران که بی ارزشترین پول دنیا دربین ۱۸۰کشور است بکن. با این سیاست پولی که شما در پیش گرفته اید، افول اقتصاد ایران حتمی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
اولین کاری که آقای پزشکیان باید انجام بده تعویض آقای فرزین هست که با تصمیم گیری های نابخردانه شون به خصوص در زمینه واریزی پول و چک فضای کسب و کار رو به ویرانه تبدیل کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
حالا بریکس خوب شد؟ چون آقای پزشکیان انتخاب شدن؟
آخرین اخبار