رییس هیات هنرهای رزمی و کونگ فو خراسان رضوی که در نامه ای رسمی به فدراسیون از سمت خود استعفا داده بود، بی توجهی مسوولان فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو را دلیل این اقدام خود دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید مرتضی مدرس نیا با تایید این خبر گفت: با توجه به همکاری نامناسب فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو، پس از حدود سه سال فعالیت در هیات خراسان رضوی استعفای خود را به سرپرست فدراسیون اعلام کردم.

وی افزود: برای پست و مقام وارد ورزش نشدم که در هر شرایطی به فعالیت ادامه دهم.

 مدرس نیا وظیفه اصلی هیات استان را حمایت از منافع ورزشکاران دانست و گفت:هشت ماه از برگزاری آزمون فنی دان یک تا چهار این رشته می گذرد اما فدراسیون هنوز حکم های شرکت کنندگان در آن را ارسال نکرده و این در حالی است که هیات باید جواب گوی ورزشکاران باشد.

 وی افزود: این برخورد در حالی از سوی فدراسیون صورت می گیرد که خراسان رضوی جزو پنج استان برگزار کننده آزمون بوده است.

مدرس نیا همچنین عدم صدور و ارسال تعداد 118کارت هوشمند ویژه ورزشکاران در طی سال گذشته از طرف فدراسیون مربوطه را نیز دیگر مشکل هیات هنرهای رزمی و کونگ فو خراسان رضوی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به عدم هماهنگی فدراسیون با این هیات برای برگزاری مسابقات کشوری و آزمون احکام فنی در خراسان رضوی، گفت: متاسفانه فدراسیون برای اجرای فعالیت های مذکور بدون هماهنگی با این هیات به مسوولان کمیته های مختلف کشوری مجوز برگزاری کلاس  را در استان می دهد.

 رییس هیات هنرهای رزمی و کونگ فو خراسان رضوی پاسخگو نبودن فدراسیون به نامه های کتبی ارسالی از سوی این هیات را یکی دیگر از دلایل استعفای خود برشمرد و گفت: متاسفانه  این نامه ها با وجود پیگیری های تلفنی فراوان،هنوز  با پاسخ مناسبی از سوی فدراسیون مواجه  نشده است.

مدرس نیا با بیان اینکه پس از گذشت حدود سه سال هیچ گونه کمک مالی از سوی فدراسیون به این هیات صورت نگرفته، افزود: فدراسیون هر بار در پاسخ به درخواست های مالی هیات  با گفتن جمله«فعلا پول نداریم» از خود سلب مسئولیت کرده است.

 وی درپایان خطاب به مدیران ورزشی فدراسیون و استان گفت:اعزام تیم های ورزشی به مسابقات،حضور تیم استان در لیگ برتر و اجاره سالن های تمرینی، همگی هزینه سنگینی را به دنبال دارد که تنها با حمایت بیشتر مسوولان ورزشی امکان پذیر است. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.