سفير اسپانيا به همراه رايزن اقتصادي اين كشور امروز وارد يزد شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، پدر و والينا سفير اسپانيا در کشورمان به همراه خانم ماريا دولاس امروز به يزد آمدند تا راههاي تبادل همکاريهاي اقتصادي بين يزد و اسپانيا را با مسئولان استان و فعالان بخش خصوصي بررسي کنند.
بازديد از چند واحد کاشي و سراميک و نساجي  و هم چنين فولاد آلياژي استان از جمله برنامه هاي سفر دو روزه سفير اسپانيا در يزد است.
بررسي تامين مواد اوليه صنايع کاشي و سراميک استان از اسپانيا و صدور محصولات فولادي و نساجي به آن کشور از جمله موضوعاتي است كه قرار است در نشست هاي سفير اسپانيا و فعالان بخش صنعت استان مطرح شود.
پدرو والينا در بدو ورود با استاندار يزد ديدار كرد.
استاندار يزد در اين ديدار با اشاره به توانمندي هاي يزد در بخش صنعت، كشاورزي و توريسم، بر گسترش روابط اين دو كشور در اين زمينه ها تاكيد كرد.
فلاح زاده ضمن اعلام آمادگي استان يزد براي صادرات پسته، زعفران، خرما و خشكبار به اسپانيا، خواستار بهره‌گيري از تجربيات و تجهيزات  اسپانيا در زمينه صنايع بسته‌بندي شد.
سفير اسپانيا با بيان اين كه اسپانيا از تحريم هاي ايران بيشترين آسيب را ديده است هدف اصلي سفر خود به يزد را پيگيري دستاوردهاي سفر استاندار يزد به اسپانيا اعلام کرد .
پدرو  والينا صنعت و گردشگري را مهم‌ترين زمينه هاي همكاري بين دو كشور دانست و علاقمندي خود را براي مستحكم ترشدن اين روابط اعلام كرد.
تعامل و ارتباط در زمينه شيرين سازي آب و بهره‌گيري ازفناوريهاي كشت محصولات گلخانه‌اي از جمله نكات مورد تاكيد نماينده كشور اسپانيا بود./ج2

برچسب ها: یزد ، سفر ، سفیر ، اسپانیا ، به
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.