کلاس درجه یک مربیگری بین المللی شمشیر بازی با حضور استاد منتخب فدراسیون جهانی از هفتم تیر در تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از رایزنی های متعدد و پی در پی مسئولان فدراسیون شمشیر بازی با فدراسیون جهانی این رشته(FIT) کلاس درجه 1 بین المللی مربیگری شمشیر بازی با حضور زیدارا استاد و مدرس رمانیایی برگزیده و منتخب فدراسیون جهانی شمشیر بازی در اسلحه اپه به صورت کاملاً تخصصی از روز چهارشنبه 7 تیر به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری می شود.

احمد اکبری، جاوید مسئول کمیته آموزش فدراسیون شمشیر بازی در این خصوص گفت: در راستای اهداف متعالی کمیته آموزش فدراسیون شمشیر بازی اقدام به برگزاری کلاس بین المللی مربیگری با حضور یکی از مجرب ترین اساتید جهان در اسلحه اپه شمشیربازی کردیم تا علاوه بر ارتقاء این رشته در کشور مربیانمان با تکنیک روز دنیا بیش از پیش مانوس شوند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این کلاس افزود: این کلاس به صورت عملی انجام خواهد شد و متقاضیان پس از طی یک دوره 10 روزه موفق به اخذ کارت بین المللی مربیگری مورد تایید فدراسیون جهانی (FTE) خواهند شد.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون شمشیر بازی در پایان در خصوص ادامه این روند خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری های مسئولان فدراسیون به ویژه شخص باقرزاده در آینده ای نزدیک گام های موثرتری که منجر به ارتقای آموزش اهالی جامعه شمشیر بازی که از جمله ی آن می توان به برگزاری کلاس های بین المللی داوری، انتشار کتب تخصصی شمشیر بازی و ... اشاره کرد را برخواهیم داشت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار