عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سربلندی و استقامت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه نتیجه پیوند عمیق ملت و رهبری است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام والمسلمین کعبی درهمایش بصیرت / جهاد علمی و مقابله با جنگ نرم که در دانشگاه ازاد اسلامی واحد قم برگزار شد با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران ورهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نشر و گسترش فرهنگ اسلامی گفت : ایران اسلامی امروز باپشتوانه رهبری و مردم توانسته به الگوی سایر ملت ها تبدیل شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در حرکت بیداری اسلامی منطقه از همه ظرفیت ها برای کنترل انقلاب ها بهره گرفت افزود : علی رغم همه سرمایه گذاری های نظام سلطه امروز تمام سیاست های آنها با شکست روبرو شده و در این کشور ها شعار نه شرقی و نه غربی سر داده می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ظرفیت اساتید بسیجی دانشگاه ها در تبلیغ و گسترش گفتمان دینی تاکید کرد : اساتید باید بابرنامه ریزی و تبیین کارآمدی نظام اسلامی برای بشریت /تدوین پروژه تمدن ساز اسلام در جهان معاصر و ساخت درونی جهان بر پایه ایمان و تقوا ، ابعاد و ظرفیت های مختلف نظام اسلامی را به دنیا معرفی کند.

در پایان این همایش از 10 فرمانده نمونه بسیج مراکز دانشگاهی قم/ مسئولان کمیته های علمی بسیج اساتید دانشگاه های استان و مسئولان حلقه های معرفت قدر دانی شد./س

برچسب ها: قم ، مردم ، رهبری ، عزت ، کعبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.