معاون برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری از راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری این استان در آینده نه چندان دور خبر داد.

حمیدرضا فروزنده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، در نشست ستاد سرمایه گذاری چهارمحال وبختیاری گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری، امكان گردش استعلام كلیه دستگاه های مرتبط با فرآیند صدور مجوز سرمایه گذاری را به صورت الكترونیكی فراهم می كند.

وی تصریح كرد: دستگاه های اجرایی استان یك ماه مهلت دارند نظرات خود را در خصوص ایجاد متمركز و یا دستگاهی این پنجره به استانداری اعلام كنند.

فروزنده افزود: در این سامانه سرمایه گذار با تسلیم درخواست خود از یك نقطه امكان پی گیری درخواست های خود را دارد و از طرفی سازمان سرمایه گذاری نیز امكان گزارش گیری برخط از وضعیت درخواست ها و استعلام های مربوطه را خواهد داشت.

وی با بیان اینكه راه اندازی این پنجره به ارتقای فضای كسب و كار كمك شایانی می كند، گفت: با ایجاد پنجره ی واحد سرمایه گذاری، روند سرمایه گذاری استان تسریع و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی به نحو مطلوب صورت خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: مدیران دستگاه ها با همكاری و مشاركت هر چه بیشتر و با تفویض اختیار به كارشناسان خبره در این پنجره واحد درحل مشكلات و موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری در استان گام بردارند.

فروزنده، برخی از مزیت های پنجره واحد سرمایه گذاری و كارآفرینی استان را حذف موازی كاری، تسریع صدور مجوز و كوتاه كردن مسیر اخذ مجوزها، كم كردن مراجعات متقاضیان سرمایه گذاری و ارتباط بیشتر بین دستگاه ها، دسترسی آسان به اطلاعات جامع مربوط به سرمایه گذاری و كسب و كار و بانك اطلاعاتی عنوان كرد.

وی ادامه داد: با استفاده بهینه از منابع به واسطه ایجاد این پنجره، از میزان هزینه‌های دولت‌ و سرمایه‌ گذاران كاسته می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.