بهترین راه کسب شایستگی های پاسداری از زبان سردار نقدي

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درد و حرف و ترس دشمنان بحث اتم نیست بلکه از ایران اسلامی می ترسند نه ایران اتمی. چرا که اسلام است که بنیان ستمکاران را هدف قرار داده است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش کارکنان ستاد سپاه حضرت عباس(ع) و تیپ 37 پیاده حضرت عباس(ع) استان اردبیل که به مناسبت هفته پاسدار برگزار شد، سپاه را وارث گنجینه های عظیمی دانست و اظهار داشت: این لباس سبز و نام پاسداری ارتباط و مفاهیم بسیار نابی با سوم شعبان دارد که باید آنها را درک کرد و فهمید.

وی ادامه داد: ملت ایران تنها، بعد از قرن‌ها غربت اسلام، به پاخاست و در مقابل همه قدرت‌ها ایستاد و حماسه های بزرگ خلق کرد تا به امروز رسیده است.

سردار نقدی از پاسداران به عنوان جان برکفان ولایت نام برد و تصریح کرد: در پیشتازی این ملت به دنبال روحانیت بزرگوار و ولایت نایب امام عصر(عج) بلافاصله جمعیتی که دور ولایت حلقه زدند و با همه وجودشان برای اهداف ولایت مایه گذاشته و جان خودشان را برای پیشبرد اهداف اسلام فدا کردند پاسداران بودند که امروز ما وارث چنین میراث گران قیمتی هستیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اسلام بیداری خود را در 15 خرداد سال 1342 در ایران نشان داد و حرکت خود را برای سرنگونی طاغوت‌ها آغاز کرد از آن تاریخ مستکبران همه باهم برای ضربه زدن به اسلام هم پیمان شدند و نام نهضت‌شان را ارتجاع سیاه گذاشتند.

سردار نقدی به اقدامات مخرب دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: جریان تجزیه طلبی در ایران یکی از اقداماتشان بود، پرورش تروریست در رنگهای مختلف برای ترتیب دادن جنایتهای بزرگ چون 7 تیر و ... از دیگر اقدامات دشمنان ایران در نقاب‌های مختلف است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: درد و حرف و ترس دشمنان بحث اتم نیست بلکه از ایران اسلامی می ترسند نه ایران اتمی. چرا که اسلام است که بنیان ستمکاران را هدف قرار داده است. بیداری اسلامی در جهان حاصل همان اسلامی است که آنها از آن هراسانند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر دیروز خندق هایی که باکری های بزرگوار و همت ها و ... حفر کردند رزمندگان را برای مقابله با دشمنان ساماندهی کردند سنگر ما بود، امروز سنگر دفاع از اسلام سنگر صالحین است.

وی اظهار داشت: باید نسل امروز را از زیر دست شیطان صفتان بیرون بکشیم و تعالی دهیم. البته هنوز هم از فشارهای نظامی و توطئه های دشمنان در امان نیستیم و شهید تقدیم نظام می کنیم که شهید حسین آخربین نمونه این شهدا از تیپ قهرمان حضرت عباس(ع) استان اردبیل است.

این مسئول جبهه امروز در برابر دشمنان را جبهه فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و افزود: انتظار داریم پاسداران عزیز در این مسئله نقش داشته و به عنوان سرحلقه های شجره طیبه صالحین وارد عمل شوند به طوری که هر پاسداری که بخواهد پاسداری کند باید در حلقه های صالحین نقش ایفا کند چرا که میدان اصلی ما امروز همین شجره طیبه صالحین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جوانانی که در این حلقه های صالحین پرورش می یابند در خانواده و دوستان خودشان تأثیر می گذارند و به صراحت می گویم بهترین راه کسب شایستگی های پاسداری، ایفای نقش در حلقه های صالحین است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری بین ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و نمایندگی ولی فقیه با سایر بخش‌ها و معاونت‌ها گفت: در هر نشست بسیجیان جوان و نوجوان مطالب شنیدنی و ارزشمندی را شاهد هستیم که باید با این جوانان با زبان نرم و از سر دلسوزی و نصیحت صحبت کنیم چرا که زبان تند مال طاغوت‌هاست و انتظار می رود این حلقه های صالحین در تمام زوایای زندگی نفوذ کند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار