معاون اول رئیس جمهور گفت:وزراي اقتصادي نسبت به حل مشکلات اصناف گام بردارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رحیمی در مراسم روز ملی اصناف با اشاره به اینکه بدون اصناف هیچ دولتی نمی تواند به اداره کشور بپردازد، گفت: بر همین اساس پیوسته در جلسات به وزرا تاکید می شود که بدون حضور اصناف تصمیم نگیرند.

معاون اول رئیس جمهور از تشکیل جلسه ای برای حل مطالبات روی زمین مانده اصناف خبر داد و گفت: وزرای اقتصادی مرتبط با این موضوع در این جلسه حضور خواهند داشت و باید نسبت به حل مشکلات اصناف گام بردارند.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: اصناف نباید تنها به دنبال کسب درآمد باشند؛ چرا که شأن آنها بالاتر از این است و همانطور که دولت وظیفه ملی و میهنی دارد وظیفه اصناف آن است که به دنبال حفظ منافع ملی باشد.
معاون اول رئیس جمهوری گتف: رئیس و اعضای دولت به شدت معتقد به همکاری با اصناف هستند؛ چرا که امروزه همه دولت های ظالم، کشور را در معرض شدیدترین تحریم ها قرار دادند و بدون حضور اصناف نمی توان به راحتی این روزهای سخت را سپری کرد.
به گفته رحیمی قرار بر این است که بلافاصله جلسه ویژه ای با حضور نمایندگان اصناف و اعضای اقتصادی کابینه شکل گیرد تا بتوان مطالبات اصناف را پاسخ داد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار