مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان از انتشار یازده قطعه از آثار منتشر نشده استاد حسن کسایی تولید واحد موسیقی صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد.

 

 علی کلباسی به خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان در این زمینه افزود: این قطعات با عنوان کلی «نسیم خوش خبر» زمستان ۸۷ ضبط شده و ضبط آن‌ها را فرناد شاهزیدی بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: در این قطعات علاوه بر استاد کسایی که وظیفه نواختن نی را بر عهده داشته‌اند شهرام میر جلالی نوازنده تار و عود است و محمد افشارپور نیز نواختن دایره را بر عهده گرفته و مینا تقی‌زاده نیز اشعار قطعات را دکلمه کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان تاکید کرد: این قطعات در شورای نظارت واحد موسیقی صدا و سیما مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته و تا بدان حد از ارزش والای هنری برخوردار بوده که کارشناسان مرکز موسیقی نمره‌ای بالا‌تر از حداکثر نمره‌ای را که در این مرکز به آثار موسیقایی می‌دهند به آن داده‌اند.

کلباسی تصریح کرد: امیدواریم حالا که استاد کسایی را از دست داده‌ایم این قطعات بتواند به عنوان یادگاری از ایشان برای دوستدارنشان باشد و همچنین به هنرجویان موسیقی در راستای بالا بردن سواد هنری آن‌ها کمک کند./س

برچسب ها: اصفهان ، آثار ، کسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.