برای من به‌عنوان فیلم‌ساز، برای ساخت بین فیلم‌های سینمایی و ویدئویی تفاوتی وجود ندارد بلکه آنچه که برای من اهمیت دارد مضمون فیلم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید مسعود اطیابی کارگردان فیلم «برج آرام» گفت: زمانی که فیلم‌های ویدئویی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آمد به‌دلیل توجه مخاطبین به فیلم‌های سینمایی کسی نه توجه به این بخش داشت و نه فرصت دیدن این فیلم‌ها را داشت و این فیلم‌ها معمولاً در حاشیه قرار می‌گرفت و هیچ گاه هم به درستی مورد ارزیابی قرار نمی‌گرفت.

وی همچنین گفت: اما با تخصصی‌شدن این فیلم‌ها دو ویژگی را می‌توان در نظر گرفت اول این‌که از این پس شاهد توجه خوبی به این فیلم‌ها خواهیم بود و این فیلم‌ها مورد نقد و ارزیابی منتقدین قرار خواهند گرفت و به عبارت دیگر، دیده خواهند شد اما مساله دوم این است که فیلم‌های ویدئویی با این جشنواره از فیلم‌های سینمایی تفکیک خواهد شد و این فرصتی است که فیلم‌سازان حوزه ویدئویی با نگاه جدی‌تری به ساخت فیلم‌های ویدئویی بپردازند.

وی افزود: من شاهد دیدن فیلم خودم «برج آرام» با تماشاچی بودم البته با کمی تأخیر رسیدم اما هرگز تصور نمی‌کردم چنین جمعیتی برای دیدن آن آمده باشند و با توجه به این‌که نمایش فیلم «برج آرام» در اولین سئانس روز پنج‌شنبه بود اما باز هم تعداد حاضرین در سالن خیلی خوب بود.

مسعود اطیابی تأکید کرد: ارزیابی من از این جشنواره برای اولین سال مثبت است. برای من به‌عنوان فیلم‌ساز، برای ساخت بین فیلم‌های سینمایی و ویدئویی تفاوتی وجود ندارد بلکه آنچه که برای من اهمیت دارد مضمون فیلم است بنابراین اگر مضمون و قصه فیلم‌نامه از ساختار قوی برخوردار باشد دیگر تفاوت نخواهد کرد که من آن را در قالب ویدئو یا در مدیوم سینما تولید کنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار