رئيس کمسيون بهداشت ودرمان مجلس گفت:نظارت به اجراي برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه 91،مهمترين اولويت کمسيون متبوعش خواهد بود.

حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگارپارلماني  باشگاه خبرنگاران از نظارت جدي به اجراي قوانين مصوب برنامه پنجم توسعه و  قانون بودجه91 ،خبر داد و گفت:اکثر موارد حوزه بهداشت و درمان  که در قانون پنج ساله پنجم توسعه به صراحت قيد شده  اجرايي نشده و مشکلاتي را به وجود اورده است،از اين جهت پيگيري اين مهم از الويت ويژه اي برخوردار است.
رييس کمسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينکه در قانون بودجه 91نيز مصوبات خوبي براي حوزه بهداشت و درمان داشتيم  ولي اجرايي نشد ،اظهار داشت:دولت به عنوان متولي اصلي اجراي قوانين مصوب مجلس موظف به اجراي قوانين ذيربط و جبران کمبودهاي ناشي از عدم اجراي قوانين بوده و بايد در اين زمينه پاسخگو باشد.
منتخب مردم زاهدان در خانه ملت  خاطر نشان کرد:در مجلس نهم بحث نظارت مقدم بر قانونگذاري بوده  و کمسيون بهداشت ودرمان با اين رويکرد و با تمام توان پيگر اجراي مصوبات قبلي خواهد بود.
 شهرياري تاکيد کرد:بايد مشکلات و موانع حوزه بهداشت و درمان به گونه اي مرتفع گردد که به تعبيير مقام معظم رهبري هيچ بيماري به جز دغدغه  درد دغدغه ديگري نداشته باشد./
برچسب ها: قانون ، پنجم ، زاهدان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار