رئیس اداره 137 شهرداری منطقه 10 از نصب زیر مخزنی و دریچه در سطح محدوده خبر داد.

ابراهیم قلی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای پیگیری پیام شهروندی، عوامل اجرایی 137 شهرداری منطقه نسبت به نصب 3 عدد زیر مخزنی در خیابان سبحانی، کوچه شهید مرادی و نیز دریچه واقع در خیابان قزوین، خیابان شهید حسینی اقدام به عمل آورد.
 قلی زاده ادامه داد: به منظور اجرای پیام شهروندی در سطح محدوده، عملیات جمع آوری خاک ونخاله واقع در اتوبان شهید نواب صفوی ، کوچه شهید امینی با تلاش عوامل اجرایی 137 منطقه به اتمام رسید.
 وی اذعان داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان، با تلاش عوامل اجرایی سامانه 137، جداول شهید سبحانی ، کوچه شهید مرادی و شهید رحیمی ترمیم شد.
وی گفت: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، عوامل اجرایی 137 شهرداری نسبت به جمع آوری زوائد فیزیکی در خیابان های قزوین، حسام الدین و شهید مصطفی زاده اقدام کرد.

*جمع آوری و همسطح سازی باغچه ها

سید محمد ناظم رضوی معاون اداره فنی وعمران شهرداری منطقه 10 گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان در معبر پیاده رو، اداره فنی  وعمران ، عملیات جمع آوری  و همسطح سازی باغچه های خیابان بریانک، به جهت عملیات کفپوش در سطح منطقه به اتمام رسید.
 ناظم رضوی در ادامه با اشاره به عملیات کف کشی نهر در سطح منطقه اعلام کرد: با تلاش و پیگیری این اداره عملیات کف کشی نهر تازه تاسیس کوچه شهید مجد زاده واقع در خیابان قزوین را انجام داد.
 وی اظهار داشت: در راستای بهسازی و مرمت نهرهای قدیمی سطح محدوده عملیات احداث جدول نواری نهر کوچه  د راج، واقع در خیابان قزوین، کوچه شهید مجد زاده ادامه یافت.
 معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 10 اعلام کرد: با تلاش این اداره، به منظور تکریم ارباب رجوع، عملیات احداث آسانسور ساختمان ناحیه یک، ادامه دارد و در فاز جدید، مسیر آسانسور در طبقات به طور کامل تخریب شد.
 وی درادامه با اشاره به ادامه باز سازی پاساژ علی در منطقه 10 اذعان داشت: در راستای مرمت و باز سازی پاساژ علی واقع در خیابان شهید سبحانی، شیب تندی پشت بام پاساژ به منظور  ایزوگام با تلاش این اداره  آماده شد.

*ارتقای مهارت آموزی غیر حضوری شهروندان
 جواد سیفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 گفت: تغییر نگرش و رفتار شهروندان برای داشتن شهری زیبا، پویا و مشارکت پذیر در پیرو رابطه متقابل و توام با شهرداری و شهروندان قابل تحقق است لذا اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 10 در راستای آشنا سازی شهروندان با وظایف شهرداری و آگاه سازی آنان نسبت به حقوق شهروندی  نسبت به تهیه محصولات آموزشی( کاتالوگ آموزه های شهری پایتخت 10 کتابچه شهر وشهروند تهران 10 دفترچه دیکته ترافیکی و کتابچه خدای خوب ما هم تمیزی رو دوست داره اقدام کرده است که این محصولات در طول برنامه های متعدد در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
 سیفی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فنی ما بین معاونت امور اجتماعی  و فرهنگي و ساير معاونت ها در شهرداري منطقه10 اعلام كرد:  در راستاي انتقال آموزه  هاي شهري به شهروندان  در فرآيندي مستمر با انعقاد بيش از 10 تفاهم نامه  في مابين اين معاونت و معاونت امور شهري و فضاي سبز،  معاونت ترافيك، اداره حقوقي، ستاد پيشگيري از مديران بحران و سازمان آتش نشاني با برنامه ريزي جهت دهنده اهداف و فعاليت هاي آموزشي  را در راستاي ارتقاي سطح آگاهي و ترويج فرهنگ شهروندي دنبال مي كند.
 معاون اداره فرهنگي واجتماعي شهرداري منطقه 10 ياد آور شد:  كلاس آموزشي خطر پذيري بانوان، در خصوص جلوگيري از رفتار هاي پر خطر را توسط خانم توحيدي در خانه اسباب بازي هفت چنار برگزار شد.

* فعاليت اداره فني و ترافيك و نصب تابلوي يكطرفه

 فرزاد اسكندر نژاد معاون اداره فني و ترافيك شهرداري منطقه 10 افزود: به  منظور مشخص شدن مسير حركتي در معبر و تسهيل در تردد شهروندان، اداره فني وترافيك نسبت به مرمتو نصب تابلوي يكطرفه واقع در خيابان سي متري جي،  تقاطع شهيد ممي نژاد اقدام به عمل آورد.
 اسكندر نژاد ادامه داد: درراستاي  افزايش ديد در شب و بالا بودن ضريب ايمني  در معبر ، اين اداره  به نصب شبرنگ بر روي  نرده ها و المانهاي فلزي واقع در خيابان قروين،  مقابل پارك 22 بهمن اقدام كرد.
 وي اظهار داشت:  در راستاي جلوگيري از تصادفات احتمالي،  عمليات نصب گل ميخ در ضلع شرقي اتوبان شهيد نواب صفوي با تلاش اداره فني و ترافيك انجام شد.
 معاون اداره فني وترافيك منطقه 10 تصريح كرد:  به منظور ايجاد بستر مناسب ترافيكي و همچنين ايمن سازي در تردد خودروها اين اداره نسبت به نصب علائم خطرنما در مقابل درخت وتيرهاي برق در معابر خيابان جيحون اقدام به عمل آؤرد و اين عمليات در جهت جلوگيري از خطرات احتمالي انجام شد.
وي عنوان كرد:  به منظور افزايش  ديد در هنگام تردد،  عمليات نصب پانل و شبرنگ خطر نما بر روي نرده هاي مسير اتوبوس تندرو،  واقع در خيابان قزوين با تلاش اداره فني و ترافيك به اتمام رسيد.
شهردار منطقه 10 خبر داد:

* آمادگي 26 ايستگاه تندرستي براي ارايه خدمات به شهروندان در تابستان

 همزمان با فرا رسيدن فصل تابستان و لزوم توسعه برنامه هاي اوقات فراغت 26 ايستگاه تندرستي در منطقه با برنامه هاي متنوع آماده ارايه خدمات ورزشي به شهروندان است.
 فرامرز عظيمي شهردار منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اهميت موضوع غني سازي اوقات فراغت و سلامت شهروندان افزود: توسعه ورزش زير بناي اساسي سلامت، نشاط و شادابي جامعه است و دراين راستا برنامه ريزي مناسب براي اختصاص بخشي از زمان اوقات فراغت شهروندان به انجام حركات ورزشي  و شركت در برنامه ها در فصل تابستان انجام شده است.
 وي تصريح كرد: به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و تشويق و ترغيب شهروندان به انجام حركات ورزشي، هم اكنون 26 ايستگاه تندرستي ويژه بانوان و آقايان در سطح منطقه و در مراكز ورزشي و بوستان ها فعال است و جمع كثيري از شهروندان دراين ايستگاه ها ورزش مي كنند.
شهردار منطقه از برگزاري جشنواره تابستانه خبر داد  و اظهار داشت:  جشنواره تابستانه از تاريخ 22 تير به مدت  يك هفته در بوستان تهراني با ارايه برنامه هاي متنوع و برپايي غرفه هاي ورزشي،  سلامت، فرهنگي، عفاف و حجاب ، فروش محصولات ورزشي وغيره به همراه برگزاري مسابقات و سرگرمي ها برگزار مي شود.
 وي با اشاره به ديگر برنامه هاي اداره ورزش اذعان داشت:  از ديگر برنامه هاي اوقات فراغت اداره ورزش اجراي ورزش همگاني مسابقات مختلف ورزشي و فرهنگي، آمادگي جسماني، مشاوره تغذيه ، برگزاري  همايش تندرستي ، راه اندازي اردوهاي كوه پيمايي و پياده روي،  برگزاري مسابقات محلات و غيره است.
شهردار منطقه به برخي از ايستگاه هاي ورزشي اشاره كرد وگفت:  ايستگاه هاي تندرستي فعال منطقه در بوستان  هاي خانواده، اعتماد، باغ حكيم، ترافيك، رضوان، شهدا، كودك، شهيدان باقر زند،  چناران جي، 22 بهمن، هزار شهيد ، تهراني، عرب، هفت چنار، آينه،زنجان و مراكز ورزشي، سالن خوش، سالن يادگار، مجتمع ورزشي حيدريان، زمين چمن شهيد عطايي، خانه فرهنگ حرا و غيره اماده ارايه تمرينات ورزشي به شهروندان است و در كنار حركات ورزشي امكان استفاده از دستگاه ها ولوازم ورزشي نيز براي شهروندان در بوستان ها فراهم شده است.
 وي خاطر نشان كرد: با اجراي برنامه هاي متنوع ورزشي بتوانيم گام هاي مهمي در راستاي ترويج ورزش همگاني و پر كردن اوقات فراغت شهروندان و ايجاد روحيه تحريك و شادابي برداريم./ل

برچسب ها: شهرداری ، همسطح ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.