سرمربی تیم استقلال، تمرینات تیمی را به مدت 2 روز تعطیل کرد و از بازیکنان خواست تا برای تسویه حساب با تیم های سابق خود اقدام کنند تا بهانه ای برای ثبت قراردادشان با آبی ها نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی آبی ها از سيستم جدید تیم اطمینان کافی ندارد و اصرار فراوان دارد تا هرچه سریعتر تمام بازیکنان بصورت یک جا و به همراه یکدیگر در هیئت فوتبال حاضر شده و قراردادشان را به ثبت برسانند زیرا با اوضاع فعلی تیم استقلال، شرایط برای ماندن تمامی اعضای جذب شده و قدیمی ها فراهم نیست و سرمربی آبی ها به این دلیل قصد دارد از شرایط تمامی بازیکنان مطمئن باشد.

گفتنی است، سرمربی تیم از مسئولان درخواست کرده است که شرایطی فراهم شود تا همین ابتدای هفته تمام بازیکنان قراردادهایشان را به ثبت برسانند تا مشکلی اعضای تیم را تهدید نکند.

شایان ذکر است، اعضای باشگاه استقلال،‌ شرایط را طوری پیش بردند که تمامی اعضای تیم بصورت یک جا قراردادهایشان را ثبت کنند و این درحالی است که برخی بازیکنان و هنوز تسویه حسابهای خود را از مسئولان تیم هایشان دریافت نکردند و به همین دلیل باید تا زمانی که استقلالی ها به ثبت قراردادها اقدام می کنند، این شرایط را مهیا کنند.

شایان ذکر است، قلعه نوعی اعلام کرده است هیچ بازیکنی نمی تواند درخصوص ثبت قراردادش پس از امضاء قرارداد داخلی و حضور در تمرینات تیم بهانه بیاورد و در این خصوص اقداماتی را انجام دهد که مشکل ساز شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار