فرماندار شهرستان ری گفت: در 4 بخش شهرستان ری در مجموع 9 پروژه مسکن مهر شامل 5 هزار و 600 واحد مسکونی در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به شهروندان واگذار می شود.

امیرحسین باقرنژاد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیشرفت پروژه های مسکن مهر این شهرستان گفت: از 9 پروژه مسکن مهر یک پروژه به صورت 99 ساله و مابقی به صورت خود مالکی در حال ساخت است.

وی در ادامه افزود: طرح مسکن شهر حسن آباد شامل طرح 228 واحدی نارنجستان با 90 درصد پیشرفت، طرح 312 واحدی نارنجستان (2) با 50 درصد، طرح 527 واحدی بهاران با 70 درصد، طرح 256 واحدی ارغوان با 95 درصد، طرح 552 واحدی البرز(1) با 85 درصد و طرح 312 واحدی البرز (2) با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

همچنین طرح 612 واحدی مهر آفتاب کهریزک با 40 درصد، طرح 344 واحدی لاله قوچ حصار با 40 درصد و طرح 144 واحد بی بی شهربانو نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

باقرنژاد در ادامه اظهار داشت: اگر آنچه وظایف دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق و مخابرات به خوبی اجرا شود تا پایان دولت دهم تعهدی که در رابطه با مسکن مهر داشته ایم را عمل خواهیم کرد و همه واحدهای مسکونی مهر را تحویل خواهیم داد.

*واگذاری پروژه ارغوان حسن آباد

فرمانداری در ادامه از واگذاری پروژه ارغوان حسن آباد خبر داد و گفت:‌ طبق برنامه زمان بندی پروژه مسکن ارغوان در بخش فشافویه؟با 256 واحد مسکونی در نیمه مرداد ماه آماده واگذاری است تاکنون 95 درصد پیشرفت کار داشته است.

باقرنژاد در ادامه با اشاره به مهمترین مشکل پیش روی این طرح گفت: محدودیت منابع آب و فقر سفره های زیرزمینی و تأمین آب طرح مذکور از مهمترین مشکلات این طرح است که رییس اداره منابع آب شهرستان اعلام داشته است که اقدامات لازم برای حل این مشکل انجام خواهد شد.

وی در رابطه با کارهای باقیمانده از پرژوه ارغوان خاطر نشان کرد: بخش هایی از کار شامل تکمیل نماها و محوطه سازی شامل آسفالت و همچنین بخش مربوط به آبرسانی آن مقرر شده تا در سقف زمانی 30 روزه مرتفع شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار