پزشک خانواده تحولی نو و عدالتی همگانی در نظام سلامت است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر طباطبایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دبیر ستاد پزشک خانواده از آغاز ثبت نام پزشکان در برنامه پزشک خانواده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: همه پزشکان و اعضاء تیم سلامت می توانند از طریق پورتال جامع برنامه پزشک خانواده و نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی یا به نشانی الکترونیکی IFP.ZAUMS.AC.IR ثبت نام کنند.

دکتر طباطبایی تصریح کرد: در حال حاضر 95 نفر از پزشکان و پیراپزشکان جهت همکاری با برنامه پزشک خانواده  ثبت نام و آمادگی خودشان را اعلام کرده اند.

 وی ادامه داد: از این تعداد  77 نفر پزشک و 18 نفر از بقیه اعضای تیم سلامت هستند.

وی همچنین از پیشرفت رو به رشد فاز سرشماری در سطح استان خبر داد و یاد آور شد: این طرح از 13/3/91   شروع گردیده و درحال حاضر بیش از 40 % مردم استان در این برنامه سر شماری شده اند.

دبیر ستاد اجرایی پزشک خانواده، راه اندازی مراکز هدایت در سطح استان، برگزاری جلسات راهبردی با حضور استاندار و مدیران سازمان ها، تهیه و توزیع پمفلت آموزشی بین مردم استان و راه اندازی پورتال جامع برنامه پزشک خانواده را از اقدامات مهم ستاد پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد.

معاون بهداشتی دانشگاه، برنامه پزشک خانواده را تحولی نو و عدالتی همگانی در نظام سلامت عنوان کرد و مشارکت و همکاری مردم وسایر نهادها را لازمه پیشبرد موفق این برنامه بیان کرد.

گفتنی است: برنامه پزشک خانواده از اول مرداد91 در استان سیستان و بلوچستان شروع می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار