معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 10 از اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز و نصب باکس های گل در سر درب ورودی مساجد منطقه خبر داد.

 مهردادزنگنه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که ایجاد فضای سبز به وضعیت روحی شهروندان و زیباسازی بصری شهر کمک می کند افزود: عملیات بازپیرایی باغچه ها و فضای سبز مساجد با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان منطقه در دست اجراست و تاکنون در 25 مسجد منطقه باکس های گل با گل های زینتی نصب شده و فضای سبز نیز بهسازی و بازپیرایی شده است.

وی ادامه داد: در مسیر زیرگذر خیابان آزادی تقاطع خیابان یادگار امام(ره)، 386 باکس گل کاری رنگی، 2 باکس طبقاتی و 2 باکس افشان درختی نصب شده و مجهز به سیستم آبیاری قطره ای است همچنین 50 درصد از عملیات احداث فضای سبز حاشیه بزرگراه در دست احداث یادگار امام (ره) با کاشت 1000 متر مربع گل، درخت، درختچه و چمن و احداث شبکه آب خام انجام شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به مهمترین اقدامات در دست اجرای اداره فضای سبز تصریح کرد: نصب لوازم بازی در بوستان زنجان، مرمت و تعمیر لوازم بازی بوستان نور و تعویض کفپوش زمین بازی بوستان های هفت چنار، چناران جی و زنجان از مهمترین کارهایی است که برای تأمین امنیت کودکان به هنگام بازی در بوستان ها در دست اجراست.

زنگنه فر با بیان دیگر اقداماتی که در بوستان ها و فضای سبز منطقه انجام می شود اضافه کرد: بازپیرایی فضای سبز بوستان زنجان، شهیدعرب، امام زاده معصوم(ع) و معابر آن، تعویض نیمکت های فرسوده بوستان ها، اجرای نور پردازی در بوستان نور و بازسازی بوستان های هزار شهید، شهیدعرب، تهرانی، شهیدان باقری زند نیز از جمله اقدامات تجهیزاتی است که با هدف فراهم کردن محیطی شاد و دلپذیر برای اهالی صورت می گیرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار