دستیار ارشد استاندار خوزستان با ستودن صبر و مقاومت سردار شهید سید احمد موسوی کربلایی، گفت: شهادت، پاداش استقامت این شهید در سختی‌های دوران مجروحیت بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اهواز، علی اصغر وحیدی در دیدار با خانواده جانباز شهید موسوی کربلایی اظهار داشت: شهادت جانباز سرافراز موسوی کربلایی این را می‌رساند که ملت بزرگ ما هنوز هم پای هم پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و در مقابل ترفندهای استکبار قد خم نمی‌کنند.

وی شناساندن راه شهدا به نسل جوان را یکی از راههای زنده نگه داشتن یاد و نام آنان عنوان کرد و گفت: اگر راهی را که شهدا رفتند به درستی به جوانان و نوجوانان بشناسانیم قطعا همه در این مسیر قرار خواهند گرفت.

دستیار ارشد استاندار خوزستان ادامه داد: اگر شیرینی و حلاوت مسیری که شهدای والامقام ما آن را پیمودند به جوانان چشانده شود راهی غیر این مسیر نورانی را انتخاب نخواهند کرد و آنچه دشمن به شکل‌های مختلف به دنبال آن است به کلی خنثی می‌شود.

وحیدی اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های شهدای گرانقدر بیان کرد و افزود: عشق به امام حسین (ع) و راهش باعث شد که شهیدان عزیز ما در این راه گام بردارند و با خلوص نیت در این مسیر نورانی به شهادت برسند.

دستیار ارشد استاندار خوزستان با ستودن صبر و مقاومت جانبازان و تحمل آلام بسیار ناشی از مجروحیت، خاطرنشان کرد: فرق است میان شهیدی که در دم به شهادت برسد با کسی که سال‌ها درد و رنج مجروحیت را تحمل کند و بعد، شربت گوارا را بنوشد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: در طول مدتی که با شهید موسوی کربلایی در ارتباط بودیم در جریان سختی‌هایش قرار گرفتیم، او صبری مثال زدنی در مقابل مشکلات داشت و قطعا خداوند متعال اجر و پاداش بیشتری نصیبش خواهد کرد.

شهید سید احمد موسوی کربلایی از جانبازان 70 درصد خوزستانی از رزمندگان عملیات‌های بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 4 و کربلای 5 بود و در تاریخ 21 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 و منطقه عملیاتی شلمچه به دلیل استفاده دشمن از سلاح‌های غیر مجاز، از تمام نقاط بدن شیمیایی شد و در تاریخ 31 خرداد 1391 بر اثر شدت جراحات ناشی از مصدومیت شیمیایی شربت شهادت نوشید.

از این شهید دو فرزند به نام‌های سید محمدحسین 14 ساله و سید مهدی 9 ساله به یادگار مانده است./ج1

برچسب ها: اهواز ، شهید ، پاداش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.