انعقاد تفاهم نامه میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در راستای ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:‌ در راستای ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی و مربیان و کارشناسان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز هم افزایی و استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی سازمان فنی و حرفه ای و مرکز آموزش تحقیقات صنعتی ایران در ارتقای کیفیت برگزاری دوره های آموزشی مشترک، جهت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تفاهم نامه همکاری میان در نهاد به امضای طرفین رسیده است.

کوروش پرند در خصوص اهداف مورد نظر در این تفاهم نامه افزود:‌ از جمله اهداف موردنظر همکاری در تهیه و تدوین استانداردها و پودمان های آموزشی مهارتی تکمیلی بین سطوح تحصیلی، به منظور تأمین به روز رسانی و ارتقای مهارت منابع ا نسانی جهت کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی است.

پرند در ادامه تصریح کرد: همچنین همکاری طرف های این تفاهم نامه در جهت طراحی، برنامه ریزی و اجرای طرح ها و دوره های آموزشی مشترک در قالب آئین نامه نظام جامع آموزش مهارت و فناوری براساس ضوابط سازمان، همکاری در جهت استفاده از پتانسیل ها و امکانات علمی و اجرایی طرفین از دیگر اهداف این تفاهم نامه است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار