مستند تلویزیونی عملیات 'پدحندق' به عنوان حماسه جاوید وماندگار رزمندگان استان كهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس امروز چهارم تیرماه همزمان با روز جانباز و ولادت حضرت اباالفضل(ع) با حضور جمعی از مسوولان و مقامات كشوری و استانی در شهرك سینمایی تهران كلید خورد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران یاسوج  ، مدیركل صدا و سیمای مركز كهگیلویه وبویراحمد گفت: كل مستند تلویزیونی پد خندق افزون بر 526 دقیقه است كه حدود 120 دقیقه آن به بازسازی صحنه ها و موقعیت های مختلف در صحنه این عملیات غرور آفرین اختصاص دارد.
'مسلم رحیمی' افزود: سعی شده تا در تهیه و ساخت این مستند تلویزیونی از همه عوامل و افرادی كه به نوعی كوچكترین نقش را در خلق این حماسه جاوید داشته اند، استفاده شود .
رحیمی اظهار داشت: كارگردانی و تهیه كنندگی این اثر تلویزیونی را بهنام نوروزی از هنرمندان مستند ساز استان بر عهده داشته است.
وی با بیان اینكه این استان به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در دفاع مقدس داشت، گفت: نشان دادن حماسه های رزمندگان استان در دوران پرشكوه دفاع مقدس از مهمترین اهداف تولید این فیلم و مستند تلویزیونی بوده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج  ، در مراسم كلید خوردن این مستند تلویزیونی جمعی از سرداران و فرماندهان ، خانواده های معزز شهدا ، ایثارگران و رزمندگان بازمانده این عملیات نیز حضور داشتند./س
برچسب ها: مستند ، پد ، خندق ، کلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.