كافه راديو عنوان برنامه عصر گاهي راديو جوان است كه هر روز از ساعت 14 به طور زنده بر روي آنتن اين شبكه راديويي قرار دارد که از اين پس جشنواره ميز جوانه را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شاهرضايي، سردبير كافه راديو از تغيير جديد اين برنامه و برگزاري جشنواره ميز جوانه  خبر داد و گفت: در اين ميز آثار برگزيده جشنواره اول پخش خواهد شد و با برگزيدگان جشنواره اول جوانه نيز گفت و گو خواهيم كرد.
 
شاهرضايي جشنواره جوانه را از معدود فرصت هایی عنوان کرد که جوانان می توانند توانایی های خو را در عرصه برنامه سازی محک بزنند.
 وي در این باره افزود: تا قبل از برگزاری این جشنواره کمتر کسی می توانست برنامه سازی رادیویی را تجربه کند و یا به سختی امکان این کار وجود داشت.
 
وي اذعان کرد: خوشبختانه در جشنواره اول جوانان با استعداد فراونی شناسایی شدند که تعداد زیادی از آنها نیز از شهرستانها بودند. همچنین  ایده های نو و دست اولی نیز که دریافت شد نشان داد که مخاطب عام بسیار فهیم است و کاملا به طور حرفه ای برنامه های ما را رصد می کند.
 
شاهرضايي در پايان اذعان داشت: به نظر من تعامل دو سويه مخاطب با برنامه بسيار مهم و يكي از عوامل تاثيرگذار در موفقيت يك برنامه به شمار مي آيد بنابراين اين جشنواه زمينه  تجربه اي جديد برنامه سازي را براي عام فراهم مي کند. /ز
برچسب ها: جوانه ، کافه ، عصرگاهی ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار