مهناز بهمنی با انتقاد شدید از نامناسب بودن وضعیت راه های اصلی شهرستان سراب خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرایی احداث ازادراه سراب بستان اباد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، مهناز بهمنی  در جریان بازدید وزیر راه و مسکن از سراب با انتقاد از کندی روند اجرایی آزاد راه سراب –بستان اباد و سراب به نیر گفت: دسترسی به راه و آب مناسب حق طبیعی شهروندان سرابی است.

وی با طرح این پرسش که چرا روند جمعیتی شهرستان سراب سیر نزولی به خود گرفته و جوانان جویای کار به ناچار جلای وطن و زادگاه خود را انتخاب می کنند اظهارکرد: اگر راه مناسبی برای منطقه وجود نداشته باشد بستر توسعه فراهم نخواهد شد و سرمایه گذاران راهی جز سرمایه بری خود از منطقه نخواهند داشت.

 بهمنی با بیان اینکه مسیر ترانزیتی اتصال دو استان اذربایجان شرقی و اردبیل و اتصال به جمهوری اذربایجان از سراب می گذرد یاداورشد: تسریع در احداث ازادراه خواسته به حق مردم محروم سراب می باشد.

 نماینده سراب خاطرنشان کرد: جاده شربیان به تیکمه داش نیز که از محل کمک های مردمی احداث شده و 15کیلومتر مسیر گشایی صورت گرفته مورد توجه مسوولان وزارت راه و مسکن قرارگیرد..

علیزاده معاون وزیر راه و مسکن در این جلسه وعده داد: مسائل و مشکلات حوزه راه و حمل نقل منطقه را به مقامات بالادستی منتقل خواهد کرد.

اروج علیزاده،مدیر کل راه و مسکن و شهرسازی استان اذربایجان شرقی گفت: اتوبان بستان اباد به سراب در طرح های مهرماندگار قرارگرفته و مجموع 97کیلومتر این اتوبان که در حوزه راه و مسکن اداره کل اذربایجان شرقی واقع شده تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد::قطعه اول ازادراه از مسیر سراب 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد./س
برچسب ها: تسریع ، احداث ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.