مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح اکرام و در دو ماهه نخست سال جاری 269 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از زنجان ، محمدعلی عباسی اظهار کرد: خانه انفاق که یک مرکز نیکوکاری است، برای انجام امور خیران و نیکوکاران در مرکز شهر زنجان افتتاح شده است ودر آن طرح‌های مختلف مشارکتی و نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده در این مرکز نیکوکاری اضافه کرد: طرح شفا، طرح کوثر، طرح رضوان و همچنین طرح اکرام از جمله طرح‌هایی است که در خانه انفاق به اجرا در آمده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال جاری مبلغ 269 میلیون و 36 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام در خانه انفاق جمع آوری شده است، افزود: همچنین در دو ماهه نخست سال جاری تعداد 66 یتیم از سوی 50 حامی مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی همچنین کمک‌های مردمی جمع آوری شده در قالب اجرای طرح‌های شفا و کوثر را در دو ماهه نخست سال جاری و در خانه انفاق به ترتیب 21 میلیون و 570 هزار ریال و 5 میلیون و 120 هزار ریال عنوان کرد./ج1

برچسب ها: زنجان ، انفاق ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.