مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: فدراسیون فوتبال زحمات را با این کارها جواب می دهد پس به اینجا می رسم که 13 سال عمرم را در فوتسال هدر دادم.

کریم منصوری مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر فدراسیون فوتبال رضایت ما را جلب نکند به فیفا شکایت خواهم کرد و البته باید جام و مدال های قهرمانی که حق ماست را به ما برگردانند و در ضمن اگر احمد اسماعیل پور بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری برای تیم گیتی پسند در آسیا بازی کند به کمیته برگزاری فوتسال جام باشگاه های آسیا اعتراض می زنم.

وی ادامه داد: احمد اسماعیل پور با تیم فوتسال شهید منصوری قرارداد دارد و با ما تسویه حساب نکرده است هر بازی که برای گیتی پسند بازی کند اعتراض می زنم تا بازی 3 بر صفر به سود حریف شود.

منصوری در مورد حضور گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا خاطرنشان کرد: وقتی تیمی به قهرمانی می رسد باید آن تیم به آسیا برود ولی تیم فوتسال گیتی پسند را با تعلل و تلف کردن وقت به رقابت های جام باشگاه های آسیا فرستادند تا در این مدت کوتاه قادر به ارسال لیگ به AFC شویم رفتن گیتی پسند به رقابت های جام باشگاه های آسیا کار فدراسیون فوتبال بود.

وی ادامه داد: ما هر لحظه که به ما بگویند به رقابت های جام باشگاه های آسیا بروند با تمام قوا به این مسابقات خواهیم رفت ولی در مدت یک هفته دیگر نمی توانیم لیست بدهیم چون باید در یک زمان معین لیست اسامی تیم را باید به AFC ارسال می کردیم که با عقب انداختن رأی نهایی تبانی گیتی پسند با ناجوانمردی این تیم کذب را به مسابقات فرستادند.

منصوری تأکید کرد: حتی یک بچه کوچک هم می دانست که تبانی صورت گرفته تا گیتی پسند به قهرمانی برسد ولی تمام عوامل اجرایی فوتسال از فدراسیون گرفته تا داوران کمیته انضباطی و حتی تیم های حاضر در لیگ فوتسال حرفی از تبانی نزدند این کارهای حاشیه ای فوتسال برای چه صورت می گیرد تا یک سری حق مسلم منصوری را بخورند.

وی ادامه داد: علی جنتی رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند پایش را از گلیم خود درازتر کرده است و به خاطر رأی حق کمیته استیناف که بسیار عادلانه است می خواهد شکایت کند تا روی برگردد و این حرف ها تمام زیاد گویی است چون قهرمان شهید منصوری است و باید هر چه سریعتر جام قهرمانی و مدال ها به باشگاه شهید منصوری داده شود.

منصوری در مورد شجاعت کمیته استیناف گفت: شجاعت کمیته استیناف بسیار ستودنی و قابل احترام است که دراین جو حاکم در فوتسال و فدراسیون فوتبال رای را به ما داد و این گونه ایستادن جلوی نا حقی جای امیدواری را برای ما زنده کرد کمیته استیناف صداقت به خرج داد.

وی ادامه داد: اگر آقایان می خواهند راحت به کارهای که دوست دارند دست بزنند و گیتی پسند به راحتی قهرمان فوتسال شود ما می رویم و در مسابقات شرکت نمی کنیم تا همه فدراسیونی ها، داوران و کمیته انضباطی خیالش راحت باشد که دیگر کسی دنبال حق در فوتسال نیست.

منصوری تصریح کرد: دیگر از این جنگ ها و بی عدالتی ها خسته شدم و از فوتسال می روم چون در فصل آینده باید در جبهه های بیشتری بجنگیم پس از مسائل مالی باید با فدراسیون ، کمیته انضباطی و کمیته داوران جنگید اینها فرصت عرض اندام را به تیم خوب شهید منصوری نمی دهند و به همین منظور نمی خواهم مردم و عوامل تیم فوتسال منصوری از این بی عدالتی ها به رنج و عذاب بیفتند و دیگر من توان مقابله و جنگیدن با عوامل فوتسال را ندارم که هر تیمی را دوست دارند قهرمان می کنند.

وی ادامه داد: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قول داده است که نظر ما را جلب کند و رضایت ما را بگیرد و حتی من با یک معذرت خواهی از مردم قرچک و تیم فوتسال شهید منصوری راضی ام و نیازی به غرامت و پول ندارم.

منصوری در مورد سایر تیم های حاضر در لیگ فوتسال گفت: تیم های در لیگ فوتسال حضور دارند که بحث اصلی فوتسال را رها کردند و به 16 تیمی لیگ فوتسال تاکید می کنند مهم ترین اصل این لیگ تبانی است که یک تیم هم برای عدم اشاعه و بدست تبانی بیانه ای برای ریشه کن کردن تبانی ندارد برای این لیگ و تیم های هم چون ارژن فارس و تیم مشهدی متاسفم که روشن ترین چیز را نمی بینند چون با تبانی تیم های سقوط کننده و قهرمان مشخص می شود و تیم ها در مقابل این نامردی ساکت هستند.

وی ادامه داد: یک تیم با نامردی کامل به آسیا رفت ولی هیچ کدام از تیم ها صدایشان در نیامد این لیگ فوتسال به گفته این آقایان خریدنی است و تیم های قهرمان و سقوط کننده به راحتی خرید ه می شوند.

منصوری در پایان تاکید کرد: 13 سال عمرم را در فوتسال تلف کردم امیدوارم در آینده افرادی که به فوتسال می آیند سرنوشت مرا بخوانند تا با چه بدبختی خودمان را به اینجا رساندیم و در مقابل فدراسیون تلاش و زحمت ما را این گونه قدر دانی کرد و از خدا می خواهم که جواب آنها را بدهد و جزایشان را دریافت کنند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار