مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف از مشخص شدن وضعيت دانشيار دانشگاه شريف، ظرف 48 ساعت آينده توسط دستگاه قضايي آمريکا خبرداد.

محمد شريف‌خاني مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در توضيح روند پرونده عطاردي اظهار داشت: پس از تغيير وکيل عطاردي(دانشيار دانشگاه شريف)، دادگاه دوم  وي در آمريکا  به تعويق افتاد و هنوز چيزي  مبني بر محکوميت و عدم محکوميت وي صادر نشده است.

وي اضافه کرد: ثابت شدن اتهامات وارد شده بر اين استاد دانشگاه شريف، ملزم به اثبات از سوي دادستان و يا  اقرار وي است اما عطاردي هنوز اتهامات وارد شده را قبول ندارد.
 

مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف گفت: طی تماسی که با خانواده عطاردي داشتیم بیان کردند که اتهامات وي در حال بررسی است اما به طور قطع به حکم وی رسیدگی نشده است و دادگاه آمريکا در رسيدگي به اين پرونده تعلل ورزيده و همکاري نمي کند و پس از گذشت مدتي طولاني، ظرف 48 ساعت آينده وضعيت ايشان اعلام مي شود.

گفتني است، مواردی که باعث شده دستگاه قضايي آمريکا، عطاردي را به عنوان ناقض "قانون منع واردات تکنولوژي از آمريکا به ايران" محکوم کند، خريد ابزارهای ساده آزمایشگاهي بوده که توسط هر کس به سادگی قابل ابتیاع و انتقال است.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار