سرپرست فدراسيون قايقراني ايران گفت: ما همچنان طبق برنامه ريزي هايي كه در دوران احمد دنيا مالي در فدراسيون سابق صورت گرفته كار المپيكي ها را دنبال مي كنيم.


 سيد محمد شروين اسبقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  من وظيفه دارم از مسئولين سابق فدراسيون قايقراني جمهوري اسلامي ايران كمال قدرداني را داشته باشم چرا كه در زمان مديريت دنيا مالي در اين فدراسيون شاهد ايجاد شرايط مطلوبي در فدراسيون قايقراني كشور بوديم و طبق برنامه ريزي هاي زمان مديريت سابق اين فدراسيون به تمرينات ورزشكاران المپيكي اين رشته مي پردازيم.
 وي تصريح كرد:  در بدو ورود من به فدراسيون قايقراني ورزشكاران نگران بودند كه چه اتفاقي قرار است در اين فدراسيون  رخ بدهد و برخي از ورزشكاران نيز اردوهاي آمادگي خود را ترك كرده بودند اما براساس حكمي كه وزير ورزش و امور جوانان براي سرپرستي من در اين فدراسيون ابلاغ شده بود بايد مسئوليت خود را بر عهده مي گرفتم و به همين جهت با جلساتي كه تدارك ديديم با مربيان  اين رشته ورزشي صحبت هاي لازم را براي ادامه فعاليت هاي خود ارائه كرديم و در نهايت به اين نتيجه رسيديم كه بايد كار خود را با قدرت ادامه بدهيم.
 وي افزود:  هم اكنون 91 نفر در اردوهاي آمادگي به فعاليت در رشته ورزشي قايقراني در بخش آقايان و بانوان مشغول به فعاليت هستند و ورزشكاران المپيكي نيز به تمرينات خود با تمركز لازم مي پردازند و مشكلي از اين بابت نداريم.
 اسبقيان ادامه داد:  با هماهنگي كميته ملي  المپيك يك تيم قوي از روانشناسان زبده را براي افزايش روحيه قايقرانان  تدارک دیده ایم و برای ورزشکاران المپیکی نیز امکانات لازم را برای حضور آنها در المپیک 2012 فراهم کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: احمدرضا طالبیان به همراه مربی خود  یعنی ایرج اقلیمی برای تغییر اردوی محلی یک اردوی مناسب را در اندونزی خواهند داشت و صحبت های خوبی نیز با سولماز عباسی، آرزو حکیمی، محسن شادی برای برپایی اردوهای لازم جهت آمادگی  در مسابقات المپیک را داشته ایم و قرار شد که با نظر خود ورزشکاران اردوهای برون مرزی نیز داشته باشیم.
*باید به جنگ رکوردها برویم
وی اضافه کرد: اولویت اول ما در فدراسیون قایقرانی المپیک 2012 است و برای اینکه ورزشکاران المپیکی ما بتوانند حضور موفقی را در این مسابقات داشته باشند باید به جنگ رکوردها برویم.
 *آرزو معتمدی را به قایقرانی بر می گردانم
اسبقیان در پایان اذعان داشت: با توجه به اینکه آرزو معتمدی توانسته سهمیه المپیک را کسب کند اما به دلیل حضور ناموفق خود در مسابقات رکورد گیری جای خود را به آرزو حکیمی داده وی را به ورزش قایقرانی باز می گردانم و از او دلجویی خواهیم کرد البته سعی کرده ام که با آرزو معتمدی جلسه ای داشته باشم و صحبت های لازم را با او انجام دهم ولی به دلیل حضور معتمدی در خارج از کشور موفق نشدم با وی ارتباط برقرار کنم و به هر حال دوست دارم که در خدمت او باشم زیرا معتمدی یکی از ورزشکاران با استعداد و آینده دار کشور ایران است و باید به او توجه کرد./ق
برچسب ها: اسبقیان ، المپیکی ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار