برنامه تلويزيوني "از آسمان" به كارگرداني و تهيه كنندگي امير خورشيدي فرد جمعه ساعت 19 در شبكه دو سيما به آزادسازي شهر مهران و عمليات كربلاي 1 مي‌پردازد.

امير خورشيدي فرد كارگردان و تهيه كننده برنامه از آسمان شبكه 2 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: برنامه اين هفته را با توجه به سالروز آزادسازي مهران كه سال 1365 در عمليات كربلاي 1 اين شهر آزاد شد توليد كرده ايم.
وي ادامه داد: محور اين برنامه راجع به آزاد سازي اين شهر است كه در آن با تعدادي از همرزمان و جانبازان دفاع مقدس و استاندار ايلام گفتگو كرده ايم.
خورشيدي فرد اظهار داشت: در اين برنامه همچنين به شهر مهران پايانه اي كه مردم از آنجا براي ورود به كربلا عبور مي‌كنند و ارتفاعاتي كه رزمندگان به منظور دفاع از كشور در آنجا مستقر مي شوند پرداخته ايم.
كارگردان از آسمان تصريح كرد: در برنامه اين هفته به  عمليات كربلاي 1 و فعاليت بي نظير نوجوانان در اوج گرماي تير 65 در اين عمليات پرداخته ايم و با توجه به اعياد شعبانيه و پشت سر گذاشتن ولادت حضرت عباس(ع) به رمز عمليات كربلاي 1 پرداخته ايم كه اين رمز يا  عباس(ع) بوده است.
وي اظهار داشت: در بخش ديگر از اين برنامه رمز اين عمليات توسط سرلشگر ايزدي كه در آن زمان فرمانده اين عمليات بوده است و هم اكنون يكي از جانشينان ستاد كل نيروهاي مسلح است رمز اين عمليات را بيان مي‌كند و در بخش ديگر نيز به بخش مداحي آهنگران قبل از شروع عمليات كربلاي 1 مي پردازيم.
خورشيدي فرد عنوان كرد: از جمله عوامل از آسمان مي‌توان به رضا ريوندي و حسين سلطانيان تصويربرداران، مرتضي اعطازي دستيار تصوير، احمد عليخاني صدابردار، وحيد سلطاني تدوين، حميد بنا نويسنده، جواد تنكابني حمل و نقل و نادر گوهر سوري به عنوان گوينده برنامه اشاره كرد.
گفتني است از آسمان جمعه اين هفته ساعت 19 از شبكه 2 سيما پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار