جانشین فرمانده کل سپاه با بيان اينکه هیچ افتخاری به اندازه پوشیدن لباس پاسداری نيست، گفت: پاسداران از نبوت، امامت و ولایت پاسداری می‌کنند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات مناطق شمال کشور در جمع پاسداران نواحی شمال کشور، سپاه را بازوان ولایت و رهبری دانست و گفت: امام راحل با عبرت از تاریخ اسلام، ولایت را با هویت ملی ترکیب کرد و یک ایران اسلامی بالنده، مقتدر و عظیم‌الشان ساخت.

وي افزود: سپاه یک امانت الهی است که در اختیار ما قرار داده شده و پاسداران حافظ چنین امانت باشکوه و در عین حال در معرض تهدید گوناگون از سوی دشمنان هستند.

سردار سلامي سپاه را نهادی سرشار از افتخارات غرورآمیز و درخور توجه قلمداد کرد که حتی یک واحد کوچک از آن، استکبار را به زانو در می‌آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش سپاه به عنوان قدرت دفاعی کشور و روحیه شگفت‌‌انگیز آن تصور حقیقی عاشورا را ترسیم کرده است.

سردار سلامي با تاکید بر اینکه سپاه باید پاکترین نهاد در دید رهبری و مردم باشد خطاب به پاسداران گفت: مراقب اعمال و کارهای خود باشید زیرا انتظار جامعه از پاسداران بسیار بیشتر از سایر افراد است.

وی در پایان همراهی کار جسمی با فعالیت معنوی و کار فکری را مثمر ثمر دانست و از فرماندهان خواست تا با درصد فعالیت‌های در حال انجام بر نظارت و تقویت کارها بیافزایند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار