ملي پوش جوان تنيس روي ميز ايران گفت:‌ امسال با وجود اينكه عضو تيم ملي بودم فقط در ليگ بزرگسالان بازي كردم و هيچ تيمي از ليگ جوانان و اميد مرا نخواست.

سجاد حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: امسال در ليگ بزرگسالان عضو تيم باشگاهي ذوب‌آهن بودم كه به خاطر مشكلات مالي چندين هفته از باز يهاي ليگ را از دست داده بودند.

وي تصريح كرد: مشكلات مالي باشگاه در رقم قراردادهاي ما نيز اثر داشته و هيچ پولي از اين تيم  نگرفتم.

حسيني در باره ليگ جوانان و اميد بيان كرد: هيچ تيمي مرا نخواست البته با تيم پتروشيمي بندر امام ماهشهر كه نوشاد و نيما عالميان را در اختيار دارد تا مراحلي مذاكره كرديم اما متاسفانه به نتيجه نرسيد. زيرا آنها دو بازيكن بومي مي خواستند و من ماهشهري نبودم.

وي از بازي هاي امسال ذوب‌آهن ابراز رضايت كرد: بازي هاي خوبي را در ليگ انجام داديم با وجود اينكه به خاطر تاخير مجبور بوديم بازهايمان را تند تند انجام دهيم ولي در ليگ خوب ظاهر شديم.

حسيني درباره اينكه برنامه ليگ آينده‌اش  چيست پاسخ داد: هنوز كه ليگ همچنان ادامه دارد اما اميدوارم امسال در ليگ جوانان و اميد هم باشم و صحبت‌هايي را نيز انجام داده‌ام.

ملي پوش تيم جوانان تنيس روي ميز كه در مسابقات لهستان شركت داشت و در نايب قهرماني تيم جوانان در آن رقابت‌ها نقش داشت درباره آن رقابت‌ها گفت:‌ عملكرد تيمي ايران عالي بود  ما بهترين هاي جهان مثل برزيل، سوئد، آمريكا، روسيه و چك را از پيش رو برداشتيم و فقط از تيم قدرتمند آلمان در بازي مرحله نهايي باختيم اين نتيجه قدرت ما را به رخ جهان كشاند./مح
برچسب ها: تنیس ، لیگ ، حسینی ، ذوب آهن ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار