6 وزنه ‌بردار المپیکی ایران پس از رکوردگیری اردوی بجنورد مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اردوی تیم ملی وزنه ‌برداری ایران پس از سپری شدن 4 هفته در بجنورد روز گذشته با برگزاری رکورد گیری از پولادمردان ملی‌پوش به کار خود پایان داد.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم، 8 وزنه‌برداری بودند که از 4 هفته گذشته آخرین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را زیر نظر کادرفنی در بجنورد تشکیل دادند تا از میان آنها 6 اعزامی المپیک 2012 لندن مشخص شوند.

بر همین اساس کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و در رأس این کادر، کوروش باقری از ملی‌پوشان رکوردگیری به عمل آورد که در نهایت و با تصمیم این کادر، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم به عنوان وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص و معرفی شدند.

از نکات قابل توجه رکوردگیری امروز می‌توان به شکسته شدن غیر رسمی رکورد 85 کیلویی جهان توسط کیانوش رستمی بود.

وی در یک ضرب رکورد 179 و در دو ضرب رکورد 220 کیلویی را جابجا کرد.

همچنین سجاد انوشیروانی در فوق سنگین رکوردهای مساوی در مجموع با بهداد سلیمی به میزان 450 کیلو به ثبت رساند.

همچنین با نظر کادر فنی مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم همچنان در ادامه اردوهای تیم ملی که قرار است آخرین آن پیش از اعزام به المپیک 2012 لندن ازامروز به میزبانی تالار وزنه ‌برداری تهران آغاز شود، سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار