عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: جمهوري اسلامي ايران همچنان با عزم جدي در برابر تحريم كشورهاي غربي ايستادگي مي كند.

نوذر شفيعي نماينده مردم ممسني و رستم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تمهيدات جموري اسلامي ايران براي كاهش تاثير تحريم هاي اقتصادي غرب  برخلاف تصورات آنهاست، گفت: ملت ايران در طول سه دهه در راه استقلال و سربلندي با انواع  تحريم‌ها روبرو بوده اند و اين بار نيز با عظمي جدي تر مقابل اين تحريم‌ها ايستادگي مي كنند.

وي در ادامه با اشاره به افزايش قيمت برخي اقلام در بازار داخلي و تورم افزود: افزايش بهاي اجناس علاوه بر سو مديريتي در برخي سطوح داخلي با افزايش سطح جهاني قيمتها نيز مرتبط است. 

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس مذاكره را يكي از اصول مهم ديپلماسي و از راهبرد اهداف جمهوري اسلامي دانست و با اشاره به سير مذاكرات جمهوري اسلامي ايران خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي بر عزم راسخ خود براي دستيابي به اهداف والاي خود در فعاليت هسته اي پابرجاست و چنانچه گروه غربي بر تحريم و قطع ارتباط پا فشاري كند به نقطه صفر، صفر باز خواهيم گشت چرا كه تاكنون ديپلماسي و روابط ميان خود و ايران را غيرمنطقي نشان داده است.

/س2

 

برچسب ها: ایران ، تحریم ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار