حجاب و عفاف بیشترین نقش را در حفظ سلامت روحی و روانی جامعه داشته و از جامعه در برابر انحرافات فکری صیانت و سبب حفظ دین مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش امروز در جلسه برنامه ریزی برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: این نمایشگاه در راستاي ارج نهادن به فرهنگ متعالي پوشش و حجاب وترویج فرهنگ دینی و نهادینه کردن امر عفاف و حجاب در دبیرستان سمیه شهرستان بجنورد برپا می شود.

محمد رضا رحیمی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین جامعه را از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه مذکور بیان کرد و افزود: در این نمایشگاه فرهنگ حجاب با نگاهی متفاوت و به دور از کلیشه‌ای بودن مقوله حجاب و اینکه حجاب مانع موفقیت نیست برای علاقه‌مندان به نمایش در می‌آید.

وی یادآور شد: نمایشگاه حجاب و عفاف از روز چهارشنبه 21 تیرماه سال جاری به مدت یک هفته در دبیرستان سمیه شهرستان بجنورددایر است وصبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 21 عموم مردم و علاقه‌مندان می توانند از این نمایشگاه دیدن نمایند.

 کارشناس امور بانوان اداره کل اموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت:در این نمایشگاه که باهمکاری اداره کل فنی حرفه ای ،ارشاد اسلامی و آموزشکده انقلاب اسلامی،امور بانوان استانداری وبرخی دیگر از ادارات استان برگزار خواهد شد، انواع پوشش های اسلامی ویژه خواهران، عرضه محصولات فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف و نمایش پوسترهای مرتبط با فلسفه حجاب و عفاف نیز درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مریم حاتمی افزود:در اين نمايشگاه هم‌چنين مقالات،پوستر ها و بروشور هایی پیرامون مسائلی نظير سير تكاملی حجاب در جهان، پيشينه حجاب و عفاف از ابتدا تاكنون، سير حجاب در ايران، حجاب از ديدگاه آيات و روايات، و وصايای شهدا درباره حجاب ارائه می شود و غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی و پیرامون مسائل حجاب و عفاف توسط کارشناسان خبره دایر خواهد بود./س

برچسب ها: عفاف ، حجاب ، حفظ دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.