شكران سونير نويسنده و روزنامه نگار تركيه اي اردوگاه هاي تركيه در نزديكي سوريه را مكاني براي آموزش مخالفان سوريه برشمرد و حمايت دولت تركيه از اين افراد را محكوم كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران؛ اين نويسنده طي مقاله اي كه در روزنامه جمهوريت تركيه منتشر كرد، افزود: اقدامات دولت تركيه در جهت حمايت تروريست ها در تركيه و اسكان آنها در اردوگاه ها بسيار نگران كننده است و به نوعي جنگ غير مستقيم با سوريه بشمار مي آيد.
 
وي همچنين وجود تروريست هاي آموزش ديده را در خاك تركيه براي امنيت ملي اين كشور مضر دانست و سياست دولت تركيه را در همراهي با عربستان و قطر و كشورهاي عضو ناتو باعث ايجاد بي اعتمادي در بين مردم تركيه نسبت به سياست هاي حزب حاكمه عدالت و توسعه ارزيابي كرد.
 
سونير در پايان مقاله اش انهدام جنگنده تركيه توسط نيروي هوايي سوريه را نشان دهنده قدرت نظامي سوريه دانست و مقامات اين كشور را به دور از هرگونه مداخله نظامي و عدم همراهي با كشورهاي غربي فراخواند و سياست هاي اتخاذ شده برخي كشورهاي منطقه همچون عربستان و قطر را در قبال سوريه خصمانه برشمرد و اين كشورها را به مشكلات گسترده داخلي خود ارجاع داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار