ثبت نام براي شركت در چهارمين همايش كارگاه‌هاي تئاتر «مكتب تهران» تا روز 14 تير ماه ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛پيش از اين قرار بود فرصت ثبت نام براي شركت در كارگاه‌هاي «مكتب تهران» تا روز 8 تير  انجام شود اما به دليل درخواست تعدادي از متقاضيان كه نوتانسته بودند تا اين تاريخ ثبت نام كنند ، قرار شد ثبت نام تا روز 14 تير ادامه داشته باشد.
همایش چهارم كارگاه‌های متمركز مكتب تهران در سال 91 در تداوم همایش‌های سال گذشته و مبتنی بر تجربیات سال 90 با تغییراتی در رویكرد اجرایی برگزار می‌شود.
این همایش حول محور "میزانسن" در چهار بخش مستقل از یكدیگر و در عین حال مرتبط با هم طراحی شده است. كارگاه‌هاي اين همايش از روز 17 تير در خانه هنرمندان ايران آغاز مي‌شوند.
همایش چهارم "مكتب تهران" تابستان سال 91 در بخش‌های نمایشنامه ‌نویسی، كارگردانی، بازیگری و گرافیك و با حضور هنرمندانی همچون فرهاد مهندس‌پور، آتیلا پسیانی، حمیدرضا اردلان، قطب‌الدین صادقی، حمید پورآذری، جلال تهرانی، حبیب رضایی، ‌پانته‌آ بهرام، افشین هاشمی، هادی كمالی مقدم، نگار جواهریان، امیررضا كوهستانی، محمد امیریاراحمدی و محمد یعقوبی و... برگزار می‌شود.
در بخش گرافیك هنرمندانی همچون قباد شیوا، مازیار تهرانی و مجید كاشانی كارگاه‌های این بخش را برپا می‌كنند.
در پایان همایش براساس تعداد كارهای تولیدی،از 2 تا 5 روز مراسم اختتامیه‌ای برگزار می‌شود كه آثار تولید شده اعم از تئاتر و پوستر به نمایش در می‌آیند.
هنرجویان گرافیست با همكاری هنرجویان نویسنده، بولتن روزانه و یا اختتامیه را طراحی و تولید خواهند كرد.
این همایش زیر نظر جلال تهرانی با همكاری خانه هنرمندان ایران در تالارهاي استاد انتظامی و امیرخانی برگزار می شود و در پایان نیز آثار تولید شده در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.
از این پس كارگاه‌های متمركز تئاتر "مكتب تهران" به صورت سالانه برپا می‌شوند.
جدول زمان‌بندی این كارگاه‌ها بر سایت مكتب تهران به نشانی اینترنتی www.workshops.maktabetehran.com قرار داده شده است.
همچنين؛شماره تماس 88801538 پاسخگوي پرسش‌هاي احتمالي است./ه
برچسب ها: ثبت ، نام ، مکتب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اصغرجمالزاده
۱۸:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
salam