معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، از برگزاری جشن های ویژه اعیاد شعبانیه در این منطقه خبر داد.

 مهدی تیموری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه های شادی به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه تدارک دیده شده است تا ضمن ادای فرایض اسلامی و اعتقادی، شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان ایجاد کند.

وی در ادامه با توجه به برگزاری همایش سه هزار نفری پیاده روی در سالروز میلاد حضرت عباس (ع) در بوستان بعثت که با حضور شهروندان همراه بود، افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، هنری، ورزشی، با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، همزمان با شب نیمه شعبان و برگزاری جشن های شوق به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت با برگزاری جشنواره ورزشی قنوت انتظار از 12 تا 18 شعبان و همزمان با جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و تقدیر از جوانان نمونه محلات از دیگر برنامه های ایام شعبانیه است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 ضمن اشاره به اجرای مراسم مناجات شعبانیه در دهه آخر ماه شعبان با حضور شهروندان شهیدپرور منطقه که در مساجد و مراکز فرهنگی برگزار می گردد و خاطر نشان کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات و تلاش ها در راستای تقویت هویت ملی و غنی سازی اوقات فراغت و توسعه ورزش همگانی و نیز تقویت مناسبات انسانی در سطح محلات شکل گرفته و در نهایت خشنودی یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را به همراه داشته باشد./ز

برچسب ها: تیموری ، شعبانیه ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار