شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح های مشارکتی بخش خصوصی و شهرداری از تکمیل نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه با پایان نماسازی و نصب تجهیزات در 5 طبقه و با ظرفیت 912 خودرو در نیمه اول تابستان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان با بیان اینکه مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی ابریشم در 54 هزار متر مربع در ابتدای بلوار استاد معین قرار دارد افزود: هم اکنون بخش پارکینگ این مجموعه 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:‌ این پارکینگ در 5 طبقه گنجایش 912 خودرو را دارد که طبقات سوم تا پنجم آن با ظرفیت 492 خودرو برای عمومی شهروندان در نظر گرفته شده و طبقات اول و دوم آن با ظرفیت 420 خودرو به بخش خصوصی اختصاص یافته است.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 ادامه داد: در مورد سایر بخشهای مجموعه می توان به تالارهای پذیرایی و واحدهای مجموعه اشاره کرد که به مرور زمان و در مراحل بعدی تکمیل و پارکینگ اختصاصی برای این بخشها نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش ترافیکی خیابان آزادی و استاد معین و تأثیر گذاری مثبت این پروژه در محدوده،‌ خاطر نشان کرد: با توجه به قرار داشتن خط مترو و گذر اتوبوس های تندرو از خیابان آزادی و حجم تردد زیاد شهروندان، وجود پارکینگ طبقاتی سبب می شود تا شهروندان وقت زیادی را برای یافتن محل پارک خودرو صرف نکنند./ز

برچسب ها: پارکینگ ، کعبی فر ، طبقاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار