2 کارگر كه به هنگام تخریب ساختمان قدیمی در زیر آوار مدفون شده بودند با حضور به موقع آتش نشانان نجات یافتند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و در خواست کمک از آتش نشانان، بی درنگ زنگ ایستگاه 31 و نجات 9 عصر دیروز به صدا درآمد و آتش نشانان به سمت محل حادثه واقع در منطقه نیروی هوایی اعزامی شدند.

حمیدرضافرهاد توسکی رییس ایستگاه 31 آتش نشانی که در محل حضور داشت، در این مورد وسکیگفت: عده ای از کارگران مشغول تخریب یک ساختمان 3 طبقه به ساخت 120 متر مربع بودند که ناگهان بخشی از آن بر روی کارگران فرور ریخت.

وی افزود: به گفته شاهدان به هنگام ریزش آوار کارگران به سرعت از محل گریختند ولی دو نفر از آنها موفق به فرار نشده و زیر خروارها سنگ و آجر مدفون شدند.

توسکی تصریح کرد: آتش نشانان ابتدا به ایمن سازی محل پراختند و سپس شروع به جستجو در زیر آوار کردند که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن توانستند این دو کارگر افغانی به نام های یاسین 23 ساله و صادق 37 ساله را پس از تلاش فراوان از زیر آوار خارج کرده و نجات دهنده، رییس ایستگاه 31 آتش نشانی علت وقوع این حادثه را تخریب غیر اصولی ذکر کرد و افزود: آتش نشانان با استفاده از برانکارد این دو کارگر را که به شدت دچار مصدومیت شده بودند به بیرون از محل تخریب منتقل کرده و سپس برای اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند./ز

برچسب ها: کارگر ، توسکی ، افغانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار