مجتبی شادلویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با عملیاتی شدن طرح های عرضه مستقیم کالا طعم شیرین محصولات کشاورزی به کام مصرف کنندگان گوارا می شود.
وی ادامه داد: در روش های صحیح عرضه مستقیم کالا های کشاورزی، مصرف کننده به واقع به این باور خواهد رسید که این کالا با ارزش واقعی و کیفیت لازم به او رسیده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور تصریح کرد: بر اساس اصل 44، دولت مکلف به واگذاری امور اقتصادی به بخش های تولیدی خصوصی است.
وی اضافه کرد: این مهم در بخش کشاورزی میتواند با واگذاری امور عرضه و تقاضا به تشکل های کشاورزی محقق شود.
شادلویی افزود: علاوه بر تشکل های کشاورزی نهاد های دیگری نظیر نظام صنفی کشاورزی و صندوق حمایت از کشاورزان نیز می تواند ایفاگر نقشی مشابه باشد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور، عرضه مستقیم کالا را دغدغه مسئولان نظام مقدس اسلامی و نیازمند به تعریف سامانه های اجرایی خواند.
وی ادامه داد: در حال حاضر و با وجود مشغله های فراوان، یک تولید کننده قادر به فعالیت در هر دو بخش عرضه و تقاضا نیست.
شادلویی اضافه کرد: از این رو باید با ایجاد سیاست های راهبردی عرضه و تقاضا را به عنوان دو بال ضروری برای تحصیل توفیقات بخش کشاورزی به صورت هم زمان توسعه داد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور، تقویت روابط تشکل های کشاورزی با مدیریت های شهرستانی را عاملی برای توسعه این امر خواند./س