روز گذشته اعلام اشتباه نتيجه ديدار تيم ملي جوانان با مجارستان باعث سردرگمي مخاطبان شد اما با توجه به اينكه منبع خبر خمجاني دبير فدراسيون بود براي ارائه توضيحات به سراغ وي رفتيم.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  اشتباه خبري روز گذشته در اعلام نتيجه ديدار تيم هاي بسكتبال مجارستان و ايران براي ساعاتي باعث سردرگمي مخاطبان و زير سوال رفتن اعتبار خبري ما شد اما اين خبر با استناد به خبر خمجاني، دبير فدراسيون بسكتبال منتشر شد كه وي نيز در توضيح اين اشتباه  ياد آور شد:  صبح ديروز خبر نتيجه بازي پيش از انتشار بر روي سايت و از طريق يكي از مربياني كه در تهران مانده به ما رسيده و پيش از گرفتن تاييد اين خبر را اعلام كرديم كه متاسفانه اشتباه بود.
 دبير فدراسيون همچنين از ما خواست كه يا تا چند ساعت براي رسيدن نتيجه بر روي سايت فدراسيون صبر كنيم! و يا خودما با مجارستان تماس بگيريم كه هر چند كوتاهي خود را در تماس گرفتن با منبع اصلي خبر در مجارستان مي پذيريم اما از مسئولان فدراسيون بسكتبال هم انتظار ارائه اخبار اشتباه و به خطر انداختن اعتبار خبري افراد را نداشته و در اين ميان از نوع اطلاع رساني فدراسيون در مورد نتايج بازيهاي  تيم هاي ملي نيز گله منديم.

* چهارمي تيم ملي جوانان در مجارستان

 اما تيم ملي جوانان در آخرين بازي تورنمنت زير 20 سال بسكتبال مجارستان با نتيجه 73.44  از تيم دانشگاههاي اين كشور شكست خورد و به اين ترتيب پس از تيم هاي بلغارستان، مجارستان و تيم منتخب دانشگاههاي  مجارستان چهارم شد.
تيم ملي دانشجويان مجارستان به گفته سرپرست تيم ملي، محدوديت سني زير 20 سال را نداشته و بازيكنان 23 و 24 ساله نيز در كنار يك بازيكن ملي پوش در اين تيم حضور داشتند.


 در اين بازي علاوه بر محمد يزدان پناه كه در بازي اول مصدوم شد و سجاد مشايخي كه در ديدار دوم با پيچيدگي مچ پا امكان ادامه بازي ها را نداشت صالح فروتن نيز با تشديد آسيب ديدگي بازي قبل،  موفق به حضور كامل در زمين نشد.
 وحيد دليرزهان با 9 امتياز و بهنام يخچالي با 18 امتياز،  امتياز آورترين هاي اين ديدار بودند تيم ملي جوانان عصر امروز پس از مهماني سفارت ايران در مجارستان به سمت اسلووني  حركت كرده و از فردا در اين كشور اردوي خود را ادامه مي دهد كه طبق برنامه ديدار هاي دوستانه اي با تيم هاي زير 20 سال و زير 18 سال اسلووني برگزار كرده و در صورت امكان تمرين مشتركي نيز با تيم ملي اسلووني خواهد داشت تا پس از كسب آمادگي لازم راهي تورنمنت ايتاليا شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار