تصادفی مرگبار در محور گرمسار-قم 9 کشته و زخمی بر جای گذاشت .

معاون امداد و نجان جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران سمنان  گفت: در ساعت 8 و 29 دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی اورزانس 115 با این جمعیت از وقوع یک تصادف در کیلومتر 36 محور گرمسار-قم مطلع شدیم و یک دستگاه امبولانس از پایگاه کویر مستقر در محور گرمسار-قم به محل حادثه اعزام کردیم .

مظفر محمد خانی افزود:  دو دستگاه امبولانس 115 هم به محل حادثه اعزام شد و به طور همزمان بر سر صحنه حضور یافتیم . تصادف مابین یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو رخ داده و یکی از ماشین ها به پایین جاده سقوط کرده و دیگری نیز جاده را مسدود کرده بود.

وی اظهار داشت: دو کودک مصدوم قبل از رسیدن نیروهای هلال احمر و اورزانس بر سر صحنه توسط یک خودروی عبوری به بیمارستان امام خمینی گرمسار انتقال داده شده بودند که در تماس با بیمارستان از مرگ هر دو کودک مطلع شدیم .

از 7 حادثه دیده حاضر در صحنه نیز 4 نفر در دم فوت کرده بودند و مصدوم انتقالی توسط هلال احمر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان داد و آمار کشته شدگان به 7 نفر رسید .

وی اظهار داشت: دو مصدوم نیز توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند که دچار شکستگی  و اسیب دیدگی فراوان هستند.

به گفته محمد خانی محور گرمسار-قم یکی از محورهای پرتردد است که متاسفانه به دلیل کم بودن امکانات در این محور و دو طرفه بودن آن شاهد تصادفات بسیاری در ان هستیم ./س

 

برچسب ها: تصادف ، کشته ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.