سه ورزشكار و یك مربی كرمانشاهی آماده حضور در المپیک هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

شهسواری در مسابقات پینگ پنگ انتخابی المپیك 2012 لندن در منطقه آسیای میانه كه آذر ماه سال گذشته در تهران برگزار شد، توانست در مجموع با كسب شش پیروزی و یك شكست در هفت مسابقه ای كه انجام داد، نخستین بانوی پینگ پنگ باز ایرانی لقب گرفت كه جواز حضور در المپیك را بدست آورده است.

 كیانوش رستمی آماده تكرار نشان طلای جهانی خود این بار در المپیك است

وی با كسب مدال طلا در مسابقات جهانی فرانسه نشان داد كه در صورت توجه و حمایت بیشتر می تواند هر ناممكنی را ممكن سازد و بر سكوی قهرمانی وزن 85 کیلو گرم تكیه زده و نام كشورمان را بلند آوازه گرداند.

رستمی در مسابقات فرانسه كه حكم رقابت های انتخابی المپیك را نیز داشت، در حركت اول یكضرب موفق به مهار وزنه 169 كیلوگرمی شد و در حركت دوم نیز با مهار وزنه 173 كیلوگرمی، به مدال برنز حركت یك ضرب دسته 85 كیلوگرم دست یابد.

رستمی در ادامه و در خصوص شكستن ركورد جهان در دسته 85 كیلوگرم، اظهار داشت: در ركوردگیری به عمل آمده موفق شدم در یكضرب 179 و در دو ضرب 220 كیلوگرم كه در مجموع 399 كیلوگرم می شود را بالای سر ببرم و پنج كیلو ركورد جهان را افزایش دهم. .

مظاهری سومین ورزشكار كرمانشاهی است كه موفق به اخذ سهمیه المپیك شد و یكی دیگر از نمایندگان ورزش استان در رقابت های المپیك لندن خواهد بود، نماینده ای كه امیدهای زیادی می رود تا اولین مدال بوكس ایران در این رقابت ها را كسب كند.وی دارنده دو مدال طلا و دو برنز آسیا است مظاهری كه به تازگی به عنوان پرچمدار كاروان كشورمان در المپیك 2012 لندن نیز انتخاب شده است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.