سرپرست معاونت جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان مركزی از انتشار نخستین مجله تشكل های مردم نهاد جوانان با عنوان 'الگوی پوششی بانوان با طراحی ایرانی اسلامی' در اراك خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک  ، عین القضاتی گفت : این مجله به همت موسسه مردم نهاد نوین طرح جوان از تشكل های وابسته به اداره كل ورزش و جوانان تهیه، چاپ و منتشر شده است.

وی افزود : در این مجله كه به صورت چهار رنگ با كاغذ كلاسه چاپ شده است، 14 نمونه از طراحی انواع پوشش ایرانی و اسلامی منتشر شده است.

وی گفت : موسسه مردم نهاد نوین اولین و تنها موسسه طراحی لباس در این استان است كه با استفاده از كادری مجرب و دانش آموخته به صورت تخصصی در این عرصه فعالیت می كند.

وی ارائه راهكارهای اجرایی در زمینه مقابله با مدگرایی و غرب زدگی ضروری دانست تا نگرش جوانان از مدهای ناصحیح غربی به پوشش هایی با طراحی نوین ایرانی اسلامی تغییر كند.

معاونت جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان مركزی با همكاری این موسسه آماده برگزاری نمایشگاه ها، كارگاره های آموزشی، ارائه مشاوره و طراحی لباس فرم برای كاركنان ادارات، ارگان ها، موسسه های دولتی و غیر دولتی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.